Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 20 czerwca 2014

SUMMER DIY

Wystarczy nazbierać na wycieczce kamieni, co samo w sobie już jest przyjemne - każdy może dostać imię i zanczenie, stać się częścią układanki, albo i nie :P

A potem pełna dowolność w malowaniu... obrazki, literki, cyferki, przesłania, koronki...
Takie summer feeling :) Polecam.


A tu moje bazgrołki.



Miłego dnia Kochani, całego weekendu zresztą!!!
H a v e - a - w o n d e r f u l -  w e e k e n d - !


Tak coś przeczuwam, że już niedługo będę potrzebowała >hasła<, żeby otwierać te drzwi, hehe ;)
A! i jeszcze przypominam o zapisach na giveaway >TU.

a g a

photos iPhone 5c
21 komentarzy on "SUMMER DIY "
  1. Świetny pomysł, ja już dawno zakumplowałam się z markerem jak na razie czarnym, ale biały też chciałam ostatnio nabyć ;) Jak widać trzeba to zrobić koniecznie! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś super! takie kamyczki mogą być takim mini zapisem wspomnień lub symboli, słów które chodzą nam po głowie. :)
    muszę w końcu wyciągnąć z pudełka mój literowy baner od oli. Nie mam czasu nawet go powiesić ;) w tubie leży też poster abc i kilka innych czarno-białych plakatów, ale nie mam do nich ramek.. Miłego weekendu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam :) Takie zabawy mamy już przetestowane, kiedy pogoda nie dopisuje nad morzem - malujemy kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te wzorki na kamyczkach !!!! Hi hi hi , no to mama ma kłopot, hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, pewnie szybciej niż mi się wydaje, bo czas bardzo szybko leci.. :)

      Usuń
  5. Udanego weekendu również dla Ciebie Aguś, świetne te kamienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na Insta, super, że nawet dla dziecka takie diy :)) Miłęgo dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje bazgrołki :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super summer diy :) Teraz trzeba nazbierać kamyków i do dzieła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znamy ten pomysł i kochamy :) W ub. roku malowałyśmy z córą, tylko na większych kamieniach :). Zrobiłyśmy domki, drzewka, itp. - prawie całe osiedle nam wyszło :).
    Ale ten pomysł z flamastrem jest świetny :), pięknie Wam wyszło :) Muszę spróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanialy pomysl z tymi kamieniami !!!!
    Skradne Ci go )))
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzialam już tego typu pomysły, ale z jajkami i nigdy nie zabrałam się za to, bo nie chciało mi sie kupić jajek. Aczkolwiek kamyczki to cudowny pomysł i bardzo Ci dziękuje. Ponad to tak sobie myślę, że kawałki drewienek mogłyby też ciekawie wyglądać. Co o tym myślisz?

    Pozdrawiam! Kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałyby mieć gładką powierzchnię do malowania, ale na pewno wyszłoby ciekawie :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł:) ..i ja ostatnio zmalowałam kilka kamieni:)))) hi hi:) super zabawa:) polecam!! ..i to nie tylko z dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na wakacyjne wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł :) Muszę z moją Kaśką go przećwiczyć. Na pewno będzie dużo zabawy i frajdy :)
    Tobie również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kreatywny Człowiek nawet ze zwykłych kamieni stworzy coś pięknego ( choć kamienie same w sobie często również właśnie takie są :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature