Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 9 czerwca 2014

SUMMER BLISS

Gorrrrrrąco...
























Udanego tygodnia!
I zapraszam serdecznie jutro na małe sponsorowane giveaway.
Zatem do jutra!


S e e - y o u - s o o n - !
aga 

33 komentarze on "SUMMER BLISS"
  1. Mega gorąco i jeszcze te burze och
    Okres klocków i mieczy kiedy to było, od wczoraj syn mierzy czy już przeskoczył mamę *-*
    Uściski ^_~

    OdpowiedzUsuń
  2. oj baaaaaardzo :) świetne zdjęcia !!!!! ale to już mówiłam nie jeden raz !!! buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam letnie klimaty...przeuroczo jest. Mój Synek wczoraj szalał ze ślizgiem wodnym więc Twojego całkiem rozumiem. pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnie, uwielbiam lato !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak zwykle:) Kocham taką pogodę:) - pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj gorąco! My się pluskamy w baseniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam zaraz gorąco...trochę bardziej ciepło ;P
    Świetne to Wasze miejsce relaksu a synuś jaki przystojniacha :D Oj żebym tak młodsza była hihi :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Swietny wypoczynek.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj gorąco i to bardzo! Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. błogo i biało w ten upał
    czyli to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemne, lekkie zdjęcia:)
    Pozdrawiam Kasmatka!
    http://www.kasmatka.pl/pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne ujęcia, dobrze Wam tam w taki upał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, ja również w swojej altanie mam te same ( z IKEI) firany i po prostu je uwielbiam, za delikatność i cudowną dekoracyjność...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zdjęcia idealnie oddają to co dzisiaj czułam, a woda z tej wazy- o tym tylko marzyłam będąc w centrum miasta :))) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiego masz ślicznego piesa! Nie zarejestrowałam do tej pory. Marzą mi się takie technoratanowe fotele, ale na razie pozostają poza naszym zasięgiem. Teraz jestem na etapie namawiania rodziców, żeby z Ikeowskich tiulowych firanek zrobić coś ala moskitierę, obciążyć na dole i rozwiesić przed drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak doskonale się sprawdzają. można spokojnie siedzieć cały wieczór :)

      Usuń
  16. Oj gorąco i dzisiaj też zapowiada się skwar. Właśnie dopijam kawę i lecę pomóc przyjaciołom zbierać truskawki. Oni wczoraj i dzisiaj zbierają cały dzień. Ja o 11 pasuję;). A u was tak rześko na zdjęciach. Wystarczy na nie popatrzeć i człowiekowi chłodniej :). Cudne zdjęcia Aga. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zające Trzy proszą o przygarnięcie pod taką altanę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. full relaks.. az mozna pozazdrosic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie! Miejsce z marzeń - pięknie, relaksująco, czuję niemal zapach tej wody, zieleni, ciepłego powietrza...... słyszę delikatny szum firan..... cudnie u Was jest! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i korzystajcie z pięknej pogody, - w takim miejscu wspaniale można naładować baterie i odświeżyć umysł :) Buziaki posyłam :****

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNIE!

    Łezka zakręciła mi sie w oku jak zobaczyłam Waszego psiaka . Miałam identycznego , cudownego LEO . Niestety odszedł od nas w zeszłym roku:( Przynajmniej jak dla mnie to najcudowniejsza rasa:)

    Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och... przykro mi... to kochane psy
      Pozdrawiam ciepło****

      Usuń
  21. Chetnie zamienie sie miejscem z Twoim synkiem;) Piekne klimatyczne zdjecia Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Skwar.....ale w takim otoczeniu musi być mimo to przyjemnie.....cudne fotki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za miłe komentarze. To wspaniałe czytać Wasze komentarze!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature