Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 5 czerwca 2014

LUNCH TIME | czas na obiad

Co dziś gotujecie?
Albo gdzie jecie?



Przygotowuję filety rybne nacierając solą, pieprzem i czosnkiem, czasem też ziołami, ale rzadko, bo wolę zrobić do rybki po prostu ziołowy sos niż tłumić smak samej ryby, oraz skrapiając sokiem z cytryny,
a następnie obtaczając je w mące.
Nic więcej nie potrzeba :)
Smacznie...mmmm....
:)




Narobiłam smaka?
Miłego popołudnia ;)

s e e - y o u - s o o n
aga






35 komentarzy on "LUNCH TIME | czas na obiad"
  1. Ja miałam ostatnie dwa dni taki obiadek, tylko na raty:) Wczoraj fasolka, przedwczoraj rybka z ziemniaczkami i sałatą. I też tak smażę rybę :) A zdjęcia i podanie piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię szybkie obiady. I gotować też lubię :))
      Uściski***

      Usuń
  2. ja dzisiaj truskawki :) mnomnomnom :) smacznego i tobie życzę aguś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm.. ja wczoraj robiłam naleśniki z musem truskawkowym, mmmmmm..pycha ;)

      Usuń
  3. u mnie dziś łosoś :)
    smacznego

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twoich zdjęciach nawet zwykłe ziemniaki wyglądają super :)
    ale mi smaka na rybkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wyglada smacznie a zieloną faolkę kocham i ubustwiam :) a szczegolnie z oliwą czosnkiem i octem winnym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ale mi narobiłas smaczka :))) ah ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj jadłam poza domem i też rybkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę smacznego :) Ja ryb nie lubię ale ta wygląda smakowicie. U mnie dziś truskawki zamiast obiadu.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś łososia piekłam z sosem sojowymi sosem z mango w folii. Z kaszą jęczmienną na masełku było przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi ślinka pociekła :) Masz jakiś przepis na to?

      Usuń
    2. Ja czuję się w kuchni dość swobodnie, więc wszystko robię na oko. Spróbuję opisać. Łososia wzięłam mrożonego taki kawałek na dwie osoby z Biedronki. Trzeba go rozmrozić w lodówce, żeby nie weszło w niego zbyt dużo wody. Nie musi być do końca rozmrożony. Ściągam skórę jeśli ma. Do woreczka do pieczenia lub zawiązanego z jednej strony rękawa wlewam tak 3-4 łyżki sosu sojowego i 1 łyżkę sosu z mango (ja mam taki z kolekcji deLux z Lidla, ale widziałam też w innych sklepach). Sos powinien być słono-słodki. Po włożeniu łososia próbuję go dokładnie natrzeć poprzez worek. Zawiązuje z drugiej strony i wkładam w naczyniu, żeby worek nie przywarł do blachy. Kaszę jęczmienną gotuję 1:2z wodą i 2 łyżkami oliwy. Gotowa jest gdy woda się wygotuję. Po upieczeniu polewam sosem kaszę i danie gotowe.

      Usuń
  10. Mój obiad dzisiejszy to szpinak. Przez lata nie mogłam go tknąć, ale teraz po odpowiedniej obróbce jest całkiem dobry :) Ryby bardzo lubię!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. no narobiłaś ,bo się zatruskawkowałam i coś dla odmiany mi trzeba ..może być rybka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dziś przypiekany ser tofu, rukola, kiełki slonecznika i rozmaite pestki, tak trochę vege... z ryb najbardziej krewetki ;-) ale serio mam wrażenie, ze nie umiem doprawiac ryb, dlatego rzadko robie. Ale dobra na ziemniaczki z rozmarynem mam chec, znaczy nzrobilas smaku (sorki za pisownie kot na mnie lezy;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. narobiłaś smaku, mniam!!! Cudnie to wszystko wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniamm! Pyszności! I ta fasolka...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh mniam! Juz dawno nie jadlam fasoki!
    Az ta rybka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne te Twoje fotki i chociaż ja ryb nie jada, to przyznam, że narobiłaś mi smaka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak! Taki obiadek chyba i ja dzisiaj zaserwuję! Cudne zdjęcia Aga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam!!! Ależ Ty robisz piękne zdjęcia Agulaaaa!!! Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  19. pyyychota! Ja rybkę piekę (bo nie mogę mąki :P) i zawsze daję tylko pieprz cytrynowy, czosnek i sol morską gruboziarnistą. Kocham ryby! Chyba sobie dziś znów zrobię :) a teraz lecę zrobić sałatkę do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dzis makaron z truskawkami ;)) milego popoludnia :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dzisiaj się racze śledzikami w śmietanie i młodymi ziemniaczkami-pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ mi narobiłaś smaka :) a to już zaraz 21.00 :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, narobiłaś, bo uwielbiam ryby. Ja dziś się stołowałam u teściów. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature