Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 1 czerwca 2014

IN THE KITCHEN | w kuchni

Pierwszy czerwcowy poranek, jak dobrze, że niedzielny, bo można się nim bez skrępowania cieszyć. 
Dziś oczywiście szczególnie, bo mamy Święto naszych Pociech, więc koniecznie trzeba zrobić coś razem.

Daliście już upominki? My tak, plecak :) hehe, trochę chyba nie do końca nasz syn tego się spodziewał, ale plecak jest naprawdę fajny, może uda mi się dzisiaj go sfotografować.






Miłej niedzieli i świętowania!

aga





43 komentarze on "IN THE KITCHEN | w kuchni"
  1. jesteś dla mnie Mistrzynią Ujęć:) kocham Twoje fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3
      Dziękuję, jest mi ogromnie miło! :)
      Miłej niedzieli sandrynko!!!

      Usuń
  2. cudowne zdjecia:)ogromnie lubię wszelakie ujęcia z dechami kuchennymi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało mi chlebem i ziołami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, relaksujące foty. My dopiero przed kupnem prezentu, aż się boję bo nie cierpię jeździć po centrach handlowych, zwłaszcza w niedzielę kiedy tu wszyscy robią zakupy.... ale gapowe trzeba płacić ;-) poza tym też miałam pracowity czas....ech....

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak tam daliście radę :) Ja niecierpię w takie dni robić zakupów i unikam tego jak ognia :) Nawet jestem skłonna przełożyć jakieś święto, zeby nie musieć w tłumie robić zakupów, hehe. Tylko syn już trochę za duży, żeby dał się oszukać :P :D

      Usuń
    2. wysłałam męża z dziećmi, synek dostał telepody ;-) córa jakieś akcesoria plastyczne, a ja w spokoju robiłam kolejną porcję crumble ;-) i problem rozwiązałam ;-)

      Usuń
  5. Jakie cudne kuchenne foty!! I ten chlebek na desce, ach...:))
    Moja córcia zażyczyła sobie książki na dzisiejszy dzień, więc są książki...:))
    Dobrej niedzieli Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No tak, życzenie do zrealizowania :) Ja tam wolę się nie pytać małego co sobie życzy, bo mogłabym nie dac rady spełnić jego zachcianek :P

      Usuń
  6. Piekne ujecia, taki spokoj i przyjemnosc kuchennego bytowania:)))
    Udanej niedzieli, no i duzy dzieciaku wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, oj dzieciakiem się chyba juz nie czuję :P Nawet ostatnio wręcz odwrotnie, zaczęlam zauważać swój wiek :P hehe

      Usuń
  7. Aga zasyłam życzenia dla Twojego synka, niech rośnie zdrowo i podbija świat :) No i dla Ciebie - wszystkiego naj - przecież tez masz cząstkę dziecka w sercu, ściskam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! dziękuję! nie spodziewałam się :) Odwzajemniam, choć już niestety po czasie... :/
      Ściskam*

      Usuń
  8. Dzisiaj świętujemy na całego, tym bardziej, że po przygotowywaniu prezentu dla naszego syna ledwie się ruszamy - remont jego pokoju, wywierconych 50 otworów w żelbetonie, przezornie nie wychodzę dzisiaj z domu w obawie przed sąsiadami ;)
    A przy okazji zakupów rzeczy potrzebnych do tego remontu odkryłam piękne kolor farby Dulux - stara fotografia i lniany obrus - pierwszy szary z odrobiną brudu, a drugi jego jaśniejsza wersja - oba bardzo przyjemne dla oka, jak na Twoich zdjęciach :)
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko! a na co tyle dziur?? toż to prawdziwa rewolucja!! :P :D
      Tak, lniane odcienie muszą być piękne...
      Uściski Marto***

      Usuń
  9. Piękne zjęcia... Świętowliśmy,święlowaiśmy... tym bardziej, że dziś również obyło się przyjęcie urodzinowe Lenki, naszej pięciolatki :) super tak pobyć razem :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się złożyło! :))) Tym bardziej duże przeżycie dla małej solenizantki :)

      Usuń
  10. Aga przepięknie wyglądają Twoje tace na ścianie :) świetny pomysł :)
    hmmm bo to są Twoje tace? mam racje?
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, Ty to nawet z chleba i pietruszki cuda robisz :) Fantastyczne kadry! Moje małe niezbyt rozumiało, że dziś jakieś święto :) W sumie on ma dzień dziecka co dzień. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, do pewniego czasu spokojnie można przesuwać i świętować kiedy ma się tylko na to ochotę :) Mój już za duży na takie manewry, a szkoda, bo teraz >musi< się chcieć :))

      Usuń
  12. W kompleksy można wpaść! Fotografujesz masło i mleko w taki sposób, że oczy mam wielkości pięciozłotówek.:)
    My odpoczywamy po Dniu Dziecka.:) Był festyn, spotkanie ze znajomymi, hulajnoga, rowerek, lody. Miły weekend.:)
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) U nas też było okej, chociaż pogoda kiepska :P

      Usuń
  13. ale cudowne zdjęcia, czuję zapach kawy i chleba nawet u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. lubię w niej przebywać :) Miło, że tak piszesz ;)

      Usuń
  15. zgadzam się totalnie z pierwszym komentarzem--mistrzyni ujęć -:)) to TY:))) buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia !!! Ale jakie pajdy chleba !!!!, aż zachciało mi się jeść !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, zbyt świeży był na cieńsze :P
      uściski***

      Usuń
  17. Uwielbiam takie posty - niby o niczym, a jednak pokazujący skrawek Waszego niedzielnego, porannego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature