Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 25 czerwca 2014

BEHIND THE SCENE | za kulisami

Dopiero co zaczęło się lato, a już pojawiają się pierwsze katalogi wnętrzarskich marek na sezon zimowy. Trudna sprawa... ale przyznaję, że i ja już o tym zaczynam myśleć, z tym, że moją propozycję do sklepu przedstawię Wam dopiero wraz z końcem lata. A to dlatego, że na razie nad wszystkim pracuję i dogrywam szczegóły, i mam przede wszystkim nadzieję, że uda mi się znaleźć motywację i inspirację do nowych pomysłów.

Pod koniec lipca pewnie rozpocznę zdjęcia do nowego katalogu, z czego bardzo się cieszę. Na razie obrazy zapisuję w głowie. Całe to zamieszanie sceniczne, które powstaje w momencie, gdy z konceptu trzeba stworzyć namacalną stylizację, a potem Wam to wszystko zaprezentować, to wspaniałe chwile. Jak wszystkie wyzwania, które udaje mi się zrealizować.



Zaglądając za kulisy ostatniego mojego katalogu >SORTIE<, zobaczylibyście takie oto obrazki, na przykład jak te stare drzwi, które może kojarzycie z mojego całkiem pierwszego katalogu? ;)


Teraz zmieniły kolor, na...?








Zaskoczeni, że zdjęcia z typowo domową aranżacją powstały w plenerze? No cóż, było zimno jak pies, wiało, na niebie bure chmury i w mieszkaniu mało miejsc na dobre zdjęcia, a trzeba było je zrobić, więc gdzie można złapać trochę rozsądnego światła, jak nie na zewnątrz?! Hehe :)
Poza plenerem, dużo zdjęć jednak powstało w moim domu...








Katalog >SORTIE< to tylko wycinek tego, co można znaleźć w sklepie, do którego oczywiście serdecznie zapraszam.


***

Dziękuję Wam pięknie za zgłoszenia do Giveaway. Postaram się w następnym poście poinformować kto będzie szczęśliwym posiadaczem drobiazgów House Doctor :)

A tymczasem miłego popołudnia!
a g a 






56 komentarzy on "BEHIND THE SCENE | za kulisami"
  1. cudne zdjęcia i ...koszyki ,a drzwi ...szkoda że pomalaowałaś ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, stareńkie, sypią się i tak :) Niewiele z nich można już zrobić ;))))

      Usuń
  2. NIE WIEM JAK TY TO ROBISZ, ALE JESTEŚ W TYM DOSKONAŁA:) Zdjęcia takie szarugowate, w sam raz na jesień, nie ma co! Na pewno stworzysz wspaniałe aranżacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, dzięki, aczkolwiek zdjęcia były robione do katalogu wiosennego, hehe :)))))

      Usuń
    2. Hihi, faktycznie zorientowałam się po czasie, niemniej jednak bardzo mi się podobają... powiedzmy ze klimat przedwiośnia w takim razie oddają;) pozdrawiam

      Usuń
  3. przy sesjach foto .. czy to z ludzmi czy z przedmiotami.. najfajniejszy jak dla mnie jest zawsze backstage ;) ja robiąc sesje zawsze staram sie pstryknąc pare zdjec zza kulis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia z backstage'a swietne :) fajnie jest tak podgladnac prace, to taki zywy reportaz z tego co sie dzieje, swietna sprawa:)
    Ehh, moze kiedys uda i mnie sie zrealizowac jakis katalog..;) narazie rozgladam sie za jakims fajnym miejscem..:)) czasem zaluje, ze nie mieszkam w domu, czy gdzies na wsi... tyle fajnych plenerkow. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki ogromne!!!!! Trzeba próbować, katalog to tylko kompilacja zdjęć, samo ujęcie jest najważniejsze, a tych u Ciebie nie brakuje, więc śmiało możesz i Ty spróbować :))))))

      Usuń
  5. Fantastycznie to wszystko wygląda od strony roboczej :) Zapowiada się inspirujący efekt końcowy :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektem pracy, którą widać na tych zdjęciach był mój poprzedni katalog >SORTIE<, więc można sobie to spokojnie obejrzeć. Nowy katalog jeszcze w powijakach :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. kawal świetnej roboty z tymi zdjęciami, masz talent dekoratorski - pomyslec ze takie zdjecia ogladam w roznorakich magazynach o wnetrzach, a ty pokazalas troche od kuchni to zajecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, to może trochę przesada, bo w magazynach zdjęcia są z pewnością o wiele lepsze :))) Ale to przemiły komplement, dziękuję *

      Usuń
  7. Już jest świetnie, aż się nie mogę doczekać jak wszystko będzie zapięte na ostatni guzik... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to akurat już przeszłość, to praca nad poprzednim katalogiem, więc efekt można zobaczyć właśnie w tym katalogu >SORTIE< .
      Co do nowego, to zdjęcia dopiero zacznę w lipcu :)

      Usuń
  8. Tak zgadza się bardzo mnie zaskoczyłaś tym plenerem, super ujęcia i sesja. BUZiole

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie:)) lubie klimat takich zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie trochę zaskakujące poszerzenie persektywy :)

      Usuń
  10. Agunia zdjęcia baaardzo inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak fajnie zobaczyć Twój proces twórczy, jesienny katalog na pewno będzie (jak zwykle!) wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! I czekam na katalog... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są kulisy poprzedniego katalogu :) Do nowego zacznę prawdopodobnie przygotowywać materiał w lipcu :)

      Usuń
  13. Aga uwielbiam Twoje zdjęcia nie zależnie czy są katalogowe, czy zakulisowe. Masz Kochana oko i wyczucie ...hmmm do wszystkiego co jest potrzebne aby zrobić dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia to taka nasza magia tylko MY wiemy co mieszka po za kadrem ;O)
    PS
    Aga ja dopiero opadam powoli z obłoków (nie jeszcze jestem w nich), teraz wiem czemu Ania tak wzdycha do Twoich szkiełek , są po prostu ... i co ja mam napisać *bajkowe* to za mało . Mam je w domu, wiem że zamieszają w sypialni , pokażę u siebie na blogu , ale to jak ochłonę troszkę , bo na razie to latam i sprawdzam jak się czują na każdej półce hihi
    A dziewczynie która wygra u Ciebie w candy życzę takich samych wrażeń - kisssssssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) bardzo, bardzo się cieszę :)))) I polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  15. Agnieszko! mnie wcale nie dziwi sesja na dworzu, a wygląda na stylizację domową. Ja w zimie robiłam zdjęcia do gazety, brnąc w śniegu po kostki, na wietrznym balkonie, a stylizacja ustawiona była na suszarce do prania. Sąsiadka wyszła na balkon powiedziała mi zdziwiona "Dzień dobry", odwróciła się na pięcie i z głupią miną schowała się do domu. Pewnie pomyślła, że ma sąsiadkę wariatkę, która robi zdjęcia suszarce do prania. No cóż, czego się nie robi dla dobrego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, no tak, to standard, że sąsiedzi nie raz nie wiedzą co powiedzieć, gdy przyłapują nas na "niecodziennej" sesji zdjęciowej :P

      Usuń
  16. Piękne są te kosze<3 a zdjęcia cudne , lubię otaczać się takimi pięknymi rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mały jest od Madam Stoltz, duży chyba z netto :) Bardzo je lubię :)))

      Usuń
  17. Wspaniałe migawki, drzwi booskie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAKULISOWY ŚWIAT NĘCI A JA ZALICZAM SIE DO CIEKAWSKICH KTÓRZY LUBIĄ TAM ZAGLĄDAĆ.TO TROCHĘ TAK JAK ODKRYWANIE TAJEMNIC....

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się zastanawiałam jak łapiesz to światło;). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. powtórzę się, ale co z tego...uwielbiam Twoje stylizacje!!!! dla mnie jesteś boginią genialnych ujęć!!!! ;) <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie tak pięknie... jak zwykle zresztą. Napatrzeć się nie mogę.
    http://kreatywnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne! Ależ Ty inspirujesz! Zazdroszczę Twojej głowie tego, co się w niej dzieje :P Pomysły tańcują w niej w najlepsze... Podziwiam Twoje stylizacje - są kapitalne, jednocześnie niezwykle przemyślane i takie jakby z przypadku, codzienne, jakby się nad nimi długo nie siedziało albo jakby nie były wynikiem zaplanowanego ułożenia... Szkolę się w umiejętności takiego łączenia przedmiotów - wciąż czuję, że mi wiele brakuje :P Dlatego uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia :) Są świetne. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! To bardzo miłe.
      I myślę, że każdy, parcując i szukając siebie, potrafi tworzyć cudną przestrzeń wokół siebie, więc i Twoje pewnie są świetne :) A do jesczze lepszych zawsze warto dążyć :)

      Usuń
  23. Intrygujące, inspirujące, zaskakujące, fantastyczne...
    Uwielbiam kulisy twórczych działań i Twoje stylizacje!! :))
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Jako, że cenię ciebie bardzo jak blogerkę to chciałabym bardzo, nominować cię i zaprosić do wzięcia udziału w akcji na moim blog pt.: "moja pracownia". Wierzę, że zarówno czytelnicy jak i ja byli by bardzo ciekawi gdyby zobaczyli taki post. Będzie mi bardzo miło jak chociaż wejdziesz na bloga i zobaczysz całą akcję. To nic wielkiego jednak dzięki tobie i współpracy innych blogerów może wyjść na prawdę ciekawie. O efektach całej pracy zamierzam stworzyć magazyn, który później będzie opublikowany. Dlatego myślę, że warto wziąć udział i jeszcze raz zachęcam. Więcej informacji na moim blogu.

    Pozdrawiam. kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! To wspaniałe wyróżnienie i jest mi niezmiernie miło. Nie wiem, czy znajdę czas na sam projekt, ale zajrzę na pewno :)))

      Usuń
  25. Oj Ty Pracusiu!
    Jesteś moimWZOREM do naśladowania w tej (też) kwestii, Agnieszko!

    wspólna kawka mi się marzy...

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, bez przesady Kasiu ;P :* A kawka...oj, bardzo chętnie, gadałybyśmy pewnie dłuuugo ;)))

      Usuń
  26. uwielbiam Twoje zdjęcia i Twoje aranżacje,masz niebywały talent do tworzenia zaskakujących i niebanalnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło świetnie. Zawsze można znaleźć coś ciekawego i inspirującego u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature