Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 12 marca 2014

Dziękuję

Dzień dobry!

Jak zawsze sprawiacie, że nie znajduję synonimów, żeby się nie powtarzać z moim DZIĘKUJĘ :)

Więc trochę tendencyjnie, ale nie da się inaczej, bo muszę Wam po prostu ogromnie podziękować za te wszystkie komentarze, za opinie, pomoc w poprawkach :P - po stokroć DZIĘKUJĘ!!!

***

Dzisiaj niewiele uda mi się napisać, chociaż bardzo żałuję, bo chciałabym więcej, coś ciekawszego niż to, że nie mam czasu, hehe.
W poniedziałek byłam w Warszawie na zaproszenie Mojego Mieszkania, w studiu fotograficznym Pentagon, gdzie zebrała się dwudziestka Kobiet z Pasją, znacie pewnie cykl magazynu, w którym prezentowane są takie właśnie ciekawe kobietki? Spotkanie oczywiście organizowała Redakcja MM, którą miałam przyjemność poznać osobiście.
I poznałam wspaniałych ludzi, tak po prostu!

Zabrałam ze sobą dużo szkiełek,
ale na stole pojawiły się tylko pudełka, lampion i taca
>BLACK CUBE
>VARG 2

>RUSTIK
Stylizacji niestety ze względów czasowych nie udało się dopracować.




Napiszę o tym jak tylko uda mi się uzyskać zgodę na wykorzystanie jakiś zdjęć, bo sama (wybaczcie, byłam mocno przejęta tym wszystkim :P) zrobiłam dosłownie tych kilka zdjęć, które nie  obrazują klimatu spotkania. No bo jak się mają cegły do całego wydarzenia - przyznaję nie wiem, może tak, że w takim studiu buduje się dosłownie pomieszczenia do sesji...

Na moim FB >TUTAJ jest "żywa" fotorelacja Kasi i Moniki z tendom.blogspot.com (macham do Was dziewczyny ;)
Jeśli zajrzycie, to na zdjęciach ta mała czarna, to ja :)

***

Póki co, mam ładne kwiaty dla Was :)
Czyli pierwsze w tym roku w moim domu jaskry.





na zdjęciach jest moja nowa metalowa taca Rustik >TUTAJ



Ściskam Was wszystkich wirtualnie!

aga




51 komentarzy on "Dziękuję"
  1. Wspaniale:))))))))))) juz nie moge doczekać sięTwojej relacji z tego inspirującego spotaknia z MM a tymczasem biegnę podziwiać fotorelacjie do "Tendom"

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jakieś zdjęcia dojdą z redakcji MM, albo od innych dziewczyn, to wrzucę jeszcze jakieś informacje. Ja miałam w aparacie dosłownie 7 zdjęć... :/

      Usuń
    2. Kochana, ja dwa razy sprawdzałam czy bateria aby na pewno naładowana jest na fula, a tu zaledwie kilka zdjęć.

      Usuń
    3. hehe, dokładnie! tak właśnie w takich chwilach bywa :)

      Usuń
  2. Ślicznie u Ciebie. Trafiłam przypadkiem, ale lubię takie przypadki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, zachwycające połączenie surowej prostoty i kwiatowej delikatności, miło zawiesić oko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga i tak wyszło pięknie, uwielbiam Twoje stylizacje! Astry cudne, też je bardzo lubię. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacje były grupowe, po pięć osób w grupie, ale plotki pochłonęły nas tak bardzo, że nie zdążyłyśmy tego wszystkiego dograć :P

      Usuń
  5. super Aga , fajnie u Ciebie jak zwykle i spotkanie musilao dostarczyć Ci duzo wrażęń
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a ja zawsze jestem ogromnie stremowana wszelkimi występami, więc jakoś nie zdążyłam jeszcze okrzepnąć :)

      Usuń
  6. Niesamowite te Twoje pudełka... miałam okazję zobaczyć na żywo :) Ja też nie miałam czasu (właściwie ochoty :D) robić zdjęć - zachłannie chłonęłam wszystko, co się działo dookoła. A działo się! Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję na więcej takich spotkań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, emocje i uciekający błyskawicznie czas wzięły górę :) Miło było się spotkać, ja również mam nadzieję, że będzie kolejny raz :)
      Pozdrawiam***

      Usuń
  7. Tak trzymaj! :) A przy najbliższej okazji stawiam się u Ciebie po domek :) i dodecoś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa relacji, bo to musiało być niesamowite wydarzenie. Cykl oczywiście znam i uważam, że jesteś prawdziwą kobietą z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) My już sobie porozmawiałyśmy o zjeździe, ale o jaskrach jeszcze nie, więc napiszę, że są śliczne! Jak zawsze zrobiłaś piękne zdjęcia i ta taca... ale niedługo będę miała 2 , więc trzecia byłaby przegięciem;) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam zaproszenie na to spotkanie , ale moja Ania wylądowała w szpitalu i sie nie udało mi byc tam razem z wami...moze nastepnym razem? Byłoby fajnie :))
    Taca bardzo mi się podoba , jak wszystko co masz u siebie :))
    Usciski :))) i w koncu musze wybrac sie do Ciebie na jakies małe zakupy :)) kissss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, szkoda ;) bo tez byłam, zdrówka dla Ani w takim razie , a ja stałam się szczęśliwą posiadaczką Agnieszkowej skrzyneczki, na razie stoi na środku stołu a ja dumam gdzie ja postawić docelowo ;))
      serdeczności!

      Usuń
    2. Alicjo - wiem, że miałyście te sensacje zdrowotne, przykro mi bardzo i życzę duuużo zdrówka Ani!

      Usuń
  11. alę piękna ta taca zwłaszcza z tymi kwiatami :) LOVELY

    OdpowiedzUsuń
  12. I <3 jaskry! Fajne doświadczenie :) Teraz już wszystko wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością na relację ze spotkania:) Zapowiada się bardzo interesująco :)!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy uda mi się zdobyć zdjęcia z redakcji. Być może, że dopiero w maju o tym napiszę...

      Usuń
  14. taca boska:) no i zazdroszcze takiego zjazdu...pewnie bylo magicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie, choć zdecydowanie za krótko.

      Usuń
  15. Wspaniała sprawa! Pozazdroszczę, znaleźć się tam i w takim twórczym gronie. Jestem ciekawa sesji :)
    pozdrawiam i gratuluję
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety rzeczywiście z pasją do tworzenia. Wiele z nich hobbystycznie, ale były i takie, które z pewnością marzą o własnych firmach, o tym, żeby być zauważoną.... Jak my wszystkie ;)

      Usuń
  16. Aguś ciesze się przeogromnie, ze mogłam Cie poznać osobiście i pozostałe dziewczyny, chociaż nie ze wszystkimi można było dłużej pogadać, bo plan dnia był napięty, ale, może jeszcze będą podobne spotkania ;)
    Jeszcze raz dziękuję za przepiękny podarunek ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Ulu! Bezcenne było pozanie się osobiście, poza jakimikolwiek ramami spotkań, ale właśnie dzięki temu spotkaniu możliwe ;))))

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia! cegły też;) ostrze sobie pazurki na te tacę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Olu, będę pisała w sprawie wysyłki Varga do Ciebie ;)

      Usuń
  18. Wcale nie taka mała :***
    Paulinka też wrzuciła zdjęcia :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P mała, mała :)
      A jaka Paulinka?
      :)

      Usuń
    2. Już Ci piszę ,
      oto jej strona http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/
      nie poznałyście się ?

      Usuń
    3. Ja mam 176cm hihi i też mam odwrotny problem :**

      Usuń
    4. tak! poznałyśmy!! a jakże :))) Ale twarz to coś zupełnie nowego:)))! Nie pokojarzyłam :)
      Dzięki Kochana****

      Usuń
  19. Piękne aranżacje.
    Gratuluję spotkania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. No to się działo :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajowsko zazdroszczę Wam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, nie ma co zazdrościć, tylko trzeba organizować więcej takich spotkań! Koniecznie!!! :)))

      Usuń
  22. Jaskry przepiekne... i gratuluje oczywiscie wizyty, spotkania i wrazen...na pewno bylo ciekawie i inspirujaco. Tak sobie mysle, i marze, ze kiedys moze uda nam sie spotkac "na żywo", to byloby mile :) usciski Agus:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature