Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 8 października 2013

 :))



Dziś wycięłam dla Was zabawny tekst, ale po francusku:))))
A co, uwielbiam języki:)
A pomysł na wyklejankę jak najbardziej do włożenia w ramkę:)
Wystarczy zrobić ksero lubianego fragmentu książki, pociąć na kawałki, poprzyklejać na czarnym (lub innym) papierze, można jeszcze raz skserować i gotowe!

***

Dziękuję ogromnie za miłe przyjęcie nowości w sklepiku:)
Miłego dnia Kochani:)

aga
25 komentarzy on " "
  1. Zajmie mi troszkę przetłumaczenie tego tekstu, ale pomysł genialny!;)
    dobrego dnia Aguś

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) scena IV, Łysa Śpiewaczka, Ionesco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie to podoba ..moze sama cos takiego zrobie ? hm :)))) kto wie :))
    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. Wpisuje się w modny ostatnio trend "literowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł ,szkoda ,że nie wiem o czym tekst pawi ;)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, może wykorzystam? Szkoda tylko, że mój francuski dawno poszedł w zapomnienie, więc jestem za wrzuceniem tekstu po polsku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając, wydawało mi się, że gdzieś już to czytałam... No tak! Na studiach - romanistyka... Kiedy to było, ha ha! Pomysł jak najbardziej do "skopiowania" - świetna sprawa i ciekawy efekt wizualny:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. :) super pomysł! W prawdzie nie wiem co tam jest napisane, ale wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cokolwiek jeszcze rozumiem. Szkoda, że zarzuciłam po maturze ten język. Brak mi słów na moje lenistwo. Dzisiaj mogłam swobodnie czytać i pisać w tym języku. Może jeszcze wrócić do niego?
    A pomysł mi się bardzo spodobał. Można go wykorzystać nawet w ramach prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł świetny! Może spróbuję zrobić negatyw Twojego dzieła, białe tło i czarne zdania.... :)
    Uściski
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Negatyw wyjdzie na pewno świetnie. A najlepiej dwa obok siebie:) Ja idę w stronę takiego rozwiązania

      Usuń
  11. Ale fajny pomysł, aż chce się kraść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł i (co najlepsze) trudny do zepsucia nawet przez mało cierpliwych ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne! choć nic nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. baaardzo oryginalny pomysł!Podoba mi się!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehehhee no dobre to :D po francusku i po prostu jako patent :) :* Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysł rewelacyjny zdecydowanie do zgapienia i jak znajdę chwile wyklejać będę:))) naprawdę urzekł mnie bardzo :))

    buuuuziak

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow do ramy IDEALNY :)
    Gratuluje pieknych nowych (katalogowych) pomyslow, ogladnelam wszystkie 3, jest bosko!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. całe szczęście, że jako tako znam francuski! ubawiłam się bardzo czytając ten tekścik :) świetny pomysł na wycinankę/wyklejankę.
    a swoją drogą chyba pora sobie co nieco przypomnieć i podszkolić mon francais ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak oryginalnie,szkoda ze wczesniej nie zagladnelam,bo wlasnie wymienialam zawartosc,dosc duzej ramy nad biurkiem i ona nawet ma takie czarne tlo ,cos czuje ze za miesiac bedzie nowa wymiana,na razie to co wydrukowalam zostawie bo siem nagimnastykowalam rama duza wiec trzy obrazki drukowalam i ukladalam w calosc,a teraz juz zaczne sobie szukac fajnego tekstu i powycinam chle chle:P...........buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  20. No to się nazywa zrobić co z niczego. Dołączam do głosów, które nic z tego nie kumają, ale efekt jest wyjątkowy. A wariacji nieskończenie wiele. Transportuję na moje potrzeby, zachowując prawa autorskie:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature