Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 1 marca 2013

SUNNY DAYS ARE COMING :)

Cieszę się, że dzbany się spodobały :)

Mimo, że dziś pada i wieje, to wiem, że kolejne dni będą wreszcie słoneczne. Nawet już nie chodzi o wiosnę, o jakieś niebotyczne temperatury, ale po prostu o trochę słońca... 



Zaczynamy weekend Kochani!!!!
Pierwszy marcowy weekend :)
love
agnie szka
40 komentarzy on "SUNNY DAYS ARE COMING :)"
  1. Bardo mi się podoba pomysł na zdjęcie.
    Mam nadzieję, że niedługo nadejdzie wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się bardzo cieszę na ten marzec:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie dziś cały dzień słońce i po prostu czuć wiosnę :)
    Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też czekam na słoneczko,mam ochote na długi spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosnę czuć w kościach :) ale u mnie słońca jeszcze NIET! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj mi również, bardzo brakuje słoneczka. Dzisiaj dosłownie na pół godzinki wyjrzało zza chmur i wykorzystałam cały ten czas na spacer z dziećmi mimo jednak mało przyjemnego wiatru, ale było warto :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj był u nas taki piękny, słoneczny dzień :-)) Dziś juz zimno i deszczowo, ale co tam :-) Juz za chwileczkę, juz za momencik... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego weekendu i dla Ciebie :)
    Oby słoneczko świeciło coraz częściej i intensywniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz czuc wiosne ,jeszcze jest zimno i jeszcze dlugo bedzie ale co tam :P....teraz tylko czekac az slonce zaswieci:P*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dziś słoneczko calutki dzień świeciło;)Gdyby nie wiatr, to byłby naprawdę cieplutko;))
    Udanego weekendu Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna już jest blisko...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zaczynam czuć wiosnę ale prognozy nie są optymistyczne i podobno weekend ma byc brzydki....
    Marzec jednak bez wątpienia w kalendarzu więc nie w ten weekend to następny wiosna zapuka do naszych drzwi..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dzisiaj pięknie świeciło słońce, idealnie jak na pierwszy dzień astronomicznej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze promienie budzą nadzieję...Odliczamy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ u Ciebie soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dzisiaj słonko grzało oj jak przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że podczas tej zimy prawie ni świeciło słońce! Może być zimno, ale kiedy świeci słońce świat wygląda inaczej... Dzisiaj grzałam się w jego promykach, a na duszy jakoś cieplej :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcie :) , dziś jak wysiadłam z tramwaju to tak zaświeciło pięknie słoneczko ze od razu sama do siebie się uśmiechałam , zima była okropna praktycznie bez słońca :(

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj bylo sloneczko, ale ten wiatr taki przejmujacy, zimny jeszcze... Udanego weekendu:))**

    OdpowiedzUsuń
  20. oooooooooooooooo jakie zdjęcie cudne!:)
    a kolory? czuję wiosnę no:* dzięki kochana
    dziś pierwszy raz od niepamiętam kiedy zaświeciło u nas słonko
    dobrego weekendu - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Rano śnieg w południe słońce...i będzie go coraz więcej;))
    Miłego weekendu Aguniu;*

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja za wiosną nie tęsknię, bo naprwdę uwielbiam zimę! :) kocham ją najmocniej ze wszystkich pór roku :) ale odczuwam wielki brak słońca... więc słońca potrebuje :) no i dzień mógłby być dłuższy, żeby zdjęcia fajniejsze wychodziły :)ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A u nas odwrotnie, dzisiaj bardzo słonecznie, a od jutra ma znów sypać, mam nadzieję, że jednak pogoda zaskoczy nas pozytywnie:) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. dzisiaj faktycznie wiało, brrrr...., oby do wiosny:)
    a pomysł z dzbanuchami naprawdę fajny
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie śnieg z deszczem, ale jutro znów z nadzieją będę spoglądała w okno :) Przecież słońce wreszcie musi się odnaleźć :)
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnie szko moja!
    Piękne zdjecie!
    I tak! będzie dużo lepiej! Słoneczniej, cieplej...ja już czuję mimo zimna i chłodu wiosne...czuje w powietrzu... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie na szczęście pojawiło się dziś słoneczko, cudnie się odrazu zrobiło, wyjątkowo go w tym roku brakuje, ciągle buro, ale podobno już niedługo :))

    OdpowiedzUsuń
  28. O mnie sloneczko dzisiaj, sliczne te fioletowe kwiatki na cytrynowym tle :-)
    Milego i slonecznego weekendu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też w końcu słońce zaświeciło. Wiało do tego strasznie, ale dzięki temu po długich tygodniach chmury rozwiało. No i w wietrze czuć już wiosnę :) Ale słońce najważniejsze - od razu nabrałam chęci do działania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dear Agnie,
    Lovely flowers. Your follower-members are growing and growing. Well done dear!
    And so deserved.
    Sweet Greet, Martine.

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocza zajawka, nawet kolory sie dopelniaja:-) Pieknego weekendu Aga!

    OdpowiedzUsuń
  32. Milego slonecznego weekendu ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. super słoneczko u Ciebie :) u mnie dzisiaj świeciło -aż chce się żyć - dawno nie było tyle słoneczka :) buziaki Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. JUPI!!! jest w końcu słońce!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia:))miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Slyszalam ze dzis w naszych okolicach piekne slonko, wiec sie doczekalas :))))
    U mnie niestety dalej pochmurno.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe zdjęcie:)bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. A u nas dzisiaj było i to cały dzień wychodziło i chowało się, ale wiosną powiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie od wczoraj takie słońce, że żyć się chce! Tyle, że zimno:/
    Piękne zdjęcie!
    Spóźniona, ale gratuluję otwarcia sklepu:)))

    Udanego wtorku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature