Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 17 stycznia 2017

FRANCUSKA KIESZONKA Z JAGODAMI | FRENCH BLUEBERRY PIE


Najszybszy z możliwych, a zarazem jeden z najlepszych deserów, który równie dobrze może być śniadaniem, to rulon francuskiego ciasta w lodówce i paczka mrożonych owoców. Tym razem trafiły się jagody leśne...











Miłego dnia! Uściski Kochani i smacznego!
l o v e

11 komentarzy on "FRANCUSKA KIESZONKA Z JAGODAMI | FRENCH BLUEBERRY PIE"
  1. Smaczne, choć ze wszystkich rzeczy przedstawionych na zdjęciach wolałabym przepiękne czarno-szklane pojemniki.

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja że mam dwa boczki będę potrzebowała dwóch kieszonek - a może i 4 bo z przodu i z tyłu też by się przydały! ;) PYSZNOŚCI! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję "wizyty"w Urodzie życia! Przecież jesteś wyjątkowa i wyjątkowe są Twoje zdjęcia, prace, postrzeganie świata i otoczenia. Jesteś KIMŚ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :) Szczęśliwie się składa, że mam trochę jagódek w zamrażarce :D chętnie wykorzystałabym Twój pomysł :D Może podzielisz się przepisem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, akurat przeczytałam Twój wpis teraz. O 1 w nocy. Gdy siedzę w necie, bo to jedyna pora na odwiedziny bloga własnego i tych ulubionych. I ssie mnie okrutnie, a staram się trwac na mojej diecie....fizjologia jest tak silna, że czuję, czuję ten zapach, ten smak, kocham jagody...aaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu śledzę twojego bloga. Zdjęcia robisz poprostu mistrzowskie! Uwielbiam ten klimat i te Twoje pudełka, szacun!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. extra to wygląda ;) a kieszonka - aż żałuję, że jestem na diecie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature