Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 27 stycznia 2017

BEFORE

Przyjechały meble, witryny i szafki, i dodatkowa kanapa.... Nie ma to jak wyprowadzki, przeprowadzki....i nadmiar gratów. Tak jak postanowiłam - z tych dwóch witryn zamierzam zrobić stylowe biblioteczki, pisałam już o tym ostatnio. Czekam na farbę i do dzieła.







Udanego weekendu! I zaglądajcie, zapraszam :)

l o v e
17 komentarzy on "BEFORE"
  1. Z witryny biblioteczka??? tak jestem za! Będzie zacnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! fajnie, jestem ciekawa końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Karola nie kupiłam, to meble, które z powodu przeprowadzki firmowej musiałam wziąć z biura męża do domu. Szkoda ich, bo prawie wcale nie są zniszczone. Nie mam też na nie kompletnie miejsca w domu, ale.... no jak takie meble wyrzucić, odsprzedać, porzucić.... no nie da się i już ;)
      Uściski

      Usuń
  4. Niezmiernie jestem ciekawa końcowego efektu, zwłaszcza po użyciu farb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja również.Pierwszy raz będę malowała farbami kredowymi.

      Usuń
  5. Czekamy zatem na efekty :-)

    Pozdrawiam, Ania z D.

    OdpowiedzUsuń
  6. czuję, że efekt metamorfozy witryny wyjdzie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam również niecierpliwie oczekuje efektu końcowego :) Jak tylko skończysz to podziel się tym z nami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Dzięki. Jestem gdzieś na półmetku. Parę zdjęć z pracy też mam, więc niedługo wrzucę. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Przepiekna biblioteczka. Trzymanie książek za szkłem jest wbrew pozorom bardzo praktyczne ponieważ unikamy problemy ze sprzątaniem kurzu, który w takim miejscu jak biblioteka potrafi byc bardzo uciążliwy ( wiem o czym piszę ponieważ sama mam sporo książek w domu i poważnie się zastanawiam czy nie wstawić szkła do półek w biblioteczce) . Mebel faktycznie ze sporym potencjałem. Wydaje mi się,ze będzie pasowal przede wszystkim do stylu art deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o ten kurz chodzi.... Lubię mieć wszystko bezpośrednio pod ręką, jednak zdecydowanie nie lubię zakurzonych książek. A mebelki już są w trakcie malowania :) Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature