Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

sobota, 26 listopada 2016

TROCHĘ O TYM, CO POJAWIŁO SIĘ W SKLEPIE ...


Dzień dobry Kochani,
jak u Was weekend? Ja mam jeszcze mnóstwo do zrobienia dzisiaj, ale najważniejszy punkt programu to aromat masła, wanilii i czekolady unoszący się wieczorem w domu. Nie wiem, czy wezmę się za coś więcej niż proste ciasteczka do herbaty, mocno w to wątpię.... Najważniejsze, by było pachnąco i słodko. Muszę tylko odszukać przepis, a żeby go znów nie zgubić, to najlepiej wpiszę go przy okazji gdzieś w jakimś poście na blogu. To jedyne pewne miejsce na "wolne" myśli i karteczki. 
Spokojnego i pachnącego sobotniego popołudnia. I niedzieli.









W sklepie ostatnio pojawiły się nowe kształty tac i pudełek.
Tradycyjne C.BOX można dostać teraz również w wersji z przegródką pośrodku - C.BOX BARRIERE, które widać na zdjęciach. W tej chwili mam jeszcze 3 sztuki [czarne S,M,L] od ręki!

Jest również nowa taca - COFFEE TRAY, która pojawiła się już w sesjach do magazynu ALIKE | LIFESTYLE MAGAZINE . Serdecznie Was zapraszam. Na dniach zamykam listę zamówień, jakie jestem w stanie zrealizować w terminie do świąt. 

A! Jeszcze jedno chciałam Wam powiedzieć - otóż do wszystkich zamówień wysyłanych w grudniu załączam firmową pocztówkę w dużym formacie... ;) 

> l o v e <


9 komentarzy on "TROCHĘ O TYM, CO POJAWIŁO SIĘ W SKLEPIE ..."
  1. Piękne to pudełko! I te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah jak pięknie :) Agniesiu buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety weekend upłynął na chorowaniu :/ ale plus jest taki, że mam więcej czasu na czytanie chociaż :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, dzięki za zamieszczone newsy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, róże super się komponują z tymi ciasteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaroniki i róże, jakże słodka kompozycja :) bardzo udane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Podoba mi się pomysł francuskich makaroników w szklanych pojemniczkach. Ładnie wyglądałoby to jako ozdoba w jadalni chociaż biorąc pod uwagę to jak apteczynie wyglądają, pewnie nie postałyby długo. Ręczne wykonanie widać od razu ( na plus)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kompozycje i bardzo udane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo artystyczny wpis, podobają mi się takie zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature