Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 20 lutego 2013

WELCOME TO MY DREAM!!!!! OPENING....

Spełnia się dzisiaj moje wielkie marzenie :) I wiem, ze jesteście ze mną, za co dziękuję ogromnie, bo wśród tłumu można byc samotnym, ale ja dzisiaj nie jestem :)))

Zatem otwieram oficjalnie skromne progi sklepiku internetowego i mam nadzieję, że sprawi on Wam choć w części tyle radości, co mnie do tej pory. I co ma być to będzie, jestem dziś szczęśliwa :)))) I gotowa do pracy :)) Więc jak półeczki się wyczyszczą, to szybko je zapełnię, żebyście korzystali z możliwości upiększania swoich domów.




Na wszystkie produktu DZISIAJ proponuję Wam -15% od ceny regularnej, korzystajcie, a że ilość produktów jest w tej chwili ograniczona, bo każdej rzeczy mam po 2-4 sztuki, to warto skorzystać z promocji. 
Dla tych, którzy dziś nic nie upolują, szykuję już nowości, no i rzecz jasna po zakupie materiałów uzupełnię braki :)))

Zatem.....


sklep internetowy

uważam za OTWARTY !!!!!!


ZAPRASZAM!!!!

 Oglądajcie, buszujcie, cieszcie się :)))))))

I jeszcze mała zajawka tego co już w marcu pojawi się na półeczce (a raczej na podłodze..., bo półka mogłaby nie wytrzymać, hihi) :







!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))))))))))
LOVE
agnie szka
105 komentarzy on "WELCOME TO MY DREAM!!!!! OPENING...."
  1. Odpowiedzi
    1. Ojjj ta duza marcowa latarenka...juz mnie glowa rozbolala z tesknoty :-)
      Zycze z calego serca sukcesu i mam nadzieje, ze na dlugie lata ♡
      Pierwszy komantarz napisalam krotki...chcialam byc pierwsza ;-)
      Usciski

      Usuń
    2. Madziu, i co??? jak to wygląda, bo Twoja ocena jest dla mnie bardzo ważna...:)?
      Dziękuję, ten marcowy jest duuuży ;P I jeszcze coś mam innego ;P
      Ściski i dziękuję za kciuki, za życzenia :)

      Usuń
    3. Podziwiam...strona sklepiku cudo u charakterem :))) I niewazne, ze asoryment na dzien dzisiejszy skromny. To Twoje rekodzielo, a nie masowa produkcja. Wierze w Ciebie i glowe pelna pomyslow ;))) Wiadomo, ze Twoim znakiem rozpoznawczym jest szklo i cyna, ale widzialam w komentarzach, ze beda jakies filizanki...porcelana? Po jakims czasie moze jakies starocie...jesli masz czas i dostep do wyszukiwania zapomnianych perelek ;))) I byc moze droga ktora wybralas latwa nie bedzie, ale warto powalczyc o swoje marzenia !!!
      Usciski

      Usuń
    4. Dzięki, uffff...bo już się bałam, ze jednak nie przypadnie Ci do gustu...:)))
      Magdo, będzie co rusz coś nowego, są plany, jest ochota do pracy, no i po dzisiejszych zakupach są i fundusze na materiał :)))) Więc tylko czekać chwilkę, a ż uzupełnią się półki :)))))

      Usuń
  2. Gratuluję, i życzę powodzenia !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje kochana! Zycze wysokich obrotow:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli, moje Słońce, moja orientalna Bryzo :))))) Dziękuję Kochana!!!! :)))) Śukriyā :))))

      Usuń
  4. Gratulacje!
    Piękne, delikatne proporcje mają te Twoje pudełka. Bardzo mi się podobają takie nie przesłodzone. Trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komplement :)) I za kciuki :))) Baaardzo***

      Usuń
  5. Również gratuluję.
    Sklep zapowiada się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie - cieszę się razem z Tobą - Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dZięki wielkie:)))) to wspaniale, że jesteście :))))

      Usuń
  7. Gratulacje!!! Pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Twój sklepik! Ja już byłam, podziwiałam piękne rzeczy, które tam oferujesz i... nawet złożyłam pierwsze zamówienie :) No nie mogłam się oprzeć!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dziękuję!!:)))))) cieszę się ogromnie :)

      Usuń
  9. Gratuluje i lecę buszować po Twoim sklepiku :) Pozdrawiam cieplutko i cały czas trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) o, widziałam Cię ;) Dziękuję pięknie :)))

      Usuń
  10. Gratuluję :))
    Chyba muszę robić miejsce na marcową nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i powodzenia:) Zajrzę dzisiaj z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana! uff jakoś zdążyłam! akurat musiałam z pracy pojechać do klienta i dopiero wróciłam! :))) ale zakupy poczynione, a sklep? przecież on jest najpiękniejszy jaki kiedykolwiek widziałam!!!!!!!!!! aaaaaaaaaa:) niesamowity!:))) taki w moim stylu, tak jak lubię:)_)) i już 16 zamówienie złożyłam:))) ile chętnych! brawo, brawo, brawo słońce:)
    zawsze z Tobą:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś na fejsie i blogu ponownie info o Twoim cudnym sklepiku...
      ale się cieszę, że niedługo te cudeńka będą u mnie! a jak patrzę jak szybko wszystko znika to serce się cieszy:) chciałabym abyś była szczęśliwa i może kiedyś nawet żyła tylko z tego:)

      Usuń
    2. jeju... co tak zaniemówiłaś? pisz coś!:)))

      Usuń
    3. aha...:) no to dużo powiedziałaś! foch;>

      Usuń
    4. bardzo miło było Ciebie usłyszeć Aguś!
      to wszystko stało się teraz takie realne... :)
      dziękuję i ściskam mocno:***

      Usuń
    5. i Ciebie moja droga również ;****

      Usuń
  13. To ja juz biegnę do Twojego sklepiku:-) Gratuluję i zycze sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci wyszło!!! nie ma co!
    sny się jednak spełniają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnię wciąż chyba..... bea, półki pustoszeją...ojej... :))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. i tak ma być!!!! :))))
      ja poczekam na finanse, bo na razie to krucho:(

      Usuń
  15. Gratulacje!!!Pięknie to wszystko wygląda!Świetna robota!
    Miałam ochotę na kpl pudełeczek, ale nie zdążyłam;(
    Czekam więc na dostawę;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marta dzięki, cieszę się bardzo, ze się spodobało. Chciałam prosto i czytelnie:)))))
      Pudełeczka będą, jak tylko pojadę po materiał zabieram się za Wilka i Pudełka, bo już ich nie ma :))))))
      ściski**

      Usuń
    2. Agus jednak zdążyłam;)
      Przelew zrobię wieczorkiem po pracy;)
      Mam jeszcze ochote na latarnie, ale to może po następnej wypłacie;P
      Buziaki

      Usuń
    3. :)))) super, cieszę się ogromnie :))))) i dziękuję Ci za zakup :))
      Lampiony będą dopiero w marcu, więc powolutku i spokojnie możesz sobie oszczędzać :))))
      ściski ogromne***

      Usuń
  16. Agus, super!!! :-) sklepik taki ładny, wszystko przejrzyste, ceny do przyjęcia, jak najbardziej:-):-):-)
    Szykuj się na wiosnę na spore zamówienie:-):-):-):-) ja szykuję portfel :-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))))))))) Super, dziękuję Kochana, nie przestaję się dziś uśmiechać, to dla mnie szczęście ogromne, że udało mi się to wszystko jakoś wcielić w życie :))))))

      Usuń
  17. Gartuluje otwarcia i lece pobuszowac :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się ;))))) cieszę się ogromnie i podwijam rękawy, bo trzeba się wziąć do roboty ;P))))

      Usuń
    2. to Twój Wielki dzień :)))
      na pewno dasz rade :))
      buziaki

      Usuń
  18. Wow, gratuluję!!Piękny sklep, piękne rzeczy, wspaniały pomysł.
    Pozdrawiam gorąco
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Już odwiedziłam Twój sklepik i poczyniłam zakup. Pięknie zrobiona strona sklepiku, gratuluję pomysłów. pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na mój lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Noooo moja droga :) Sklep jest cudny! Prosty, przejrzysty, z wielką klasą! Bardzo w moim guście i wszystko bez problemu można znaleźć :) Opisy są, ceny są, zasady, kontakt, wszystko na swoim miejscu. Lubię takie dopracowanie najmniejszych drobnostek :)) Niestety nie zdążyłam na komplet pudełeczek, ale ja cierpliwie poczekam, dla mnie to nie problem :) Nowość marcowa też baaaardzo mi się podoba! Wysyłasz też za granicę? Mam też adres w Polsce, ale to we Francji mieszkam teraz na stałe i dlatego pytam, bo miałabym cacka szybciej ;) Gratuluję Ci bardzo serdecznie i życzę ogromnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dziękuję :* Będę się uwijać jak tylko hurtownie mnie nie zawiodą z materiałem, bo w sumie to od nich tylko jestem zależna :))))
      Co do wysyłki za granicę jak najbardziej, tylko przed uprzednim kontaktem co konkretnie, bo na taką wysyłkę nie ma stałej kwoty - zależy od wagi i gabarytu, więc trzeba by koszt ustalić indywidualnie. No i jeszcze pocztą może być :)))
      ściskam i dziękuję za wszystko:***

      Usuń
  21. Aguś jesteś wielka! Gratuluję raz jeszcze i życzę ogromnego powodzenia! Jak dobrze poczytać o spełniających się marzeniach. Niech się dzieją, spełniają i zarażają w tym ogromnym potencjale, który masz w sobie:)))
    Lece pobuszować po sklepie:)))
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) ależ dzień.... po prostu bajka :)))))) Byle trwała jak najdłużej :))))
      Dziękuję Ci serdecznie**

      Usuń
  22. pięknie!!! gratuluję Aga!!!!
    mam nadzieję, że Niedźwiedź poczeka na mnie tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))) Jak nie ten, to będzie następny ;)))))))
      Miłego dnia !!!!

      Usuń
  23. Agnieszko! Sklep wygląda obłędnie!! :D Buszuję i buszuję! Mój budżet jest maciupki, więc zaczekam do następnej "dostawy" :D Gratuluję Ci ogromnie takiego cudownego spełnionego marzenia! :) Ściskam mocno i życzę i tyle klientów aby półki były ciągle puste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss :)))) Dzięki:)))) Co rusz będą nowości, bo mam głowę pełną pomysłów, więc spokojnie, powolutku sobie oszczędzaj ;)))))
      Dziękuję Pięknie!!:))**

      Usuń
  24. Cudnie, stronka fajna i przejrzysta, taka w czekoladowym brązie, jednym z Twoich ulubionych kolorów. Dopiero teraz zaglądam bo rano musiałam wybyć do miasta i widzę, że półki już prawie puste. No to teraz będziesz miała roboty, że hej. Na razie nie mogę sobie pozwolić na szaleństwa, ale mój M już wie, że nie omieszkam u Ciebie coś kupić więc jak tylko minie sezon grzewczy, ostatni rachunek za gaz ufff, a podobno miał potanieć.
    Gratuluję po stokroć i jak obiecałam wieczorem wypiję lampkę wina na Twoją cześć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie:)))) Wiem doskonale jak jest :)))) Ja też nie mogłam więcej materiału już kupić:))) Ale postaram się na bieżąco uzupełniać półki:))))

      Dzięki jeszcze raz*****

      Usuń
  25. Twój sklepik wygląda cudownie! I jakie tam śliczności i już prawie wszystko zniknęło! Widzisz, to był strzał w 10! :))) Ogromnie Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))noooo....to dopiero historia:)))))) trzeba sie zabrać do pracy :))))))
      Dziękuję ****

      Usuń
  26. Sklepik jest niesamowity. Szkoda, że już nie ma średnich pudełek:-(. Mam nadzieję, że wkrótce będzie można je znów zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Większość poszła w kompletach, ale postaram się na marzec wszystko uzupełnić :))))
      ściskam i dziękuję ****

      Usuń
  27. Gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie! Byłam, widziałam, na razie nie kupuję, ale mam nadzieję, że to tylko na razie ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Dzięki, udało się i cieszę się, ze jesteście tu ze mną :))))) Piękny dzień i Tobie też życzę takich dni :))))))
      ściskam mocno*****

      Usuń
  28. Cudny, cudny- byłam i widziałam :):)
    gratulacje :)
    :*
    widzę, że idzie super bo komplet pudełek już wyprzedany - niestety jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Super - mega profeska! :-) Jestem zakochana we wszystkim i jak już pisałam składam do skarbonki na Niedźwiedzia... Kochana kibicuję Ci z całych sił, a z takim asortymentem powinnaś mieć klientów na długo :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi od rana nie działa stronka :( pisze "To change this page, upload your website into the public_html directory" i nie wiem co mam zrobić.... chyba się rozpłaczę. help!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ????? jak to możliwe???
      A klikasz na link w poście??? próbowałaś sama wpisac adres w wyszukiwarce?

      Nie wchodź z goole, bo tam może jeszcze być problem, lepiej samemu adres wpisać...
      ??

      Usuń
    2. SPRAWDŹ TERAZ.... spróbowałam powklejać linki jeszcze raz...

      ?????

      Usuń
    3. działa!!!!! jupiiii :] pędzę buszować.... już widzę że jest pięknie :*

      Usuń
    4. wiedziałam że mi wykupią szkatuły :/ za późno mi zadziałało. a buuu. no ale ważne że już działa i będę polować :D tylko szkoda że bez rabatu ;p

      Usuń
  31. Piękne przedmioty, bardzo mi się tu podoba:-)
    Będę zaglądać do sklepiku, gdyż asortyment bardzo kuszący:-)
    Gratuluję talentu i sklepiku. Pozdrawiam serdecznie, Wiesia.

    OdpowiedzUsuń
  32. CONGRATS on the fab now shop. So excting a fresh start - well done sweets, I am sure you will do absolutely amazing,
    Axx

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki i życzę powodzenia ale widzę że niepotrzebne bo prawie wszystko sprzedane:) Mam w tym swój mini udział:) A teraz do pracy bo trzeba uzupełnić arsenał pięknych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku! CUDO!!!:) trzymam kciuki! niech interes Ci się pięknie "kręci", a klientów przybywa! będę chwalić i mówić o tym, oj będę! :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na Candy do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam mocno kciuki:). Sklep ma świetną oprawę:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. No i marzenie wystartowało! Świetnie strona wygląda. :)
    Miłego świętowania przy mam nadzieję, pysznym nadzieniu do zapiekanki ;):***

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Serdecznie gratuluję i z całego serca życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jupiiiii!!! Ja juz pobuszowalam i jak sie spotkamy to robie duze zakupy :) Ale o szczegolach napisze w mailu.
    Aga cudownie ze Twoje marzenie sie spelnilo i poniekat nasze bo mozemy nabyc te cudne dziela sztuki. Gratuluje, trzymam kciuki i zycze wielu wspanialych pomyslow i klientow!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje z calego serca i zycze powodzenia! Wspaniale jest uslyszec, ze realizowalo sie jedno z Twoich marzen!!Sklep jest jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale sliczne dzieło.
    Bardzo przejrzysty i profesjonalny!
    Wygląda cudnie.
    będę zaglądać, ale nie tylko - cos kupię. Jak tylko się przeprowadzę. Do nowych czterech ścian jak znalazł. Ta poduszeczka...o mój Boże...cudowne dzieło!
    Pozodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno.
      Po prawej strony mojego bloga zalączyłam infomacje o Twoim nowym sklepiku :)
      lepetitka.blogspot.com!

      Usuń
  41. I cóż ja mam dodać...jest pięknie! gratuluję Kochana...koniecznie kupuje skarbonkę!
    Bardzo się cieszę że Twoje marzenia się spełniło...
    Życzę powodzenia, ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
  42. Agus cudny sklepik, z charakterem. Wszystko fajnie obmyslilas, uklad bardzo przejrzysty, nic dodac nic ujac! SWIETNIE:)))
    Powodzenia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i powodzenia, będę zaglądać, a męża zaciągnę na zakupy!!:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie!
    Gratuluję i trzymam kciuki za businesswomen :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję !!! I życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo udany pomysł, w pewnym sensie zazdroszczę, oczywiście pozytywnie:)
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. właśnie wróciłam a tu taki szał !!! oj jak bardzo się cieszę !!! wszystko prawie zniknęło z półek :) sklepik jest piękny , przejrzysty , super - Aguś moja Kochana - gratulacje - wierzyłam w Ciebie od samego początku:)) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny ten Twój sklep ! I bardzo podoba mi się "idea", ładnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja Droga! Jak ja się niezmiernie cieszę i jaka jestem dumna, że mogłam z Tobą "bywnąć" choć raz jeden na żywo i pośmiać się , porozmawiać i wspólnie wypić kawę. Żałuję tylko jednego: że nie wzięłam od Ciebie autografu! ;))
    Agnieszko jesteś wielka, niesamowita, pełna pasji, talentu, niewiarygodnej charyzmy... i jeszcze do tego ładna i taka nieziemsko sympatyczna.. <3
    Jestem z Tobą!
    PS
    Jedno jest dla mnie naprawdę niezrozumiałe: że wszystkim podoba się twój kot i devon i kornisz, a kiedy ja pokazuję swoje koty, to większość się krzywi.. hihihiihihihi
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW!
    Kochana! No mistrzostwo normalnie!
    CUDNY sklep, jestem pod ogromnych wrazeniem i ciesze sie razem z Toba- gratuluje z calego serducha!
    Wystartowalas perfekcyjnie i tak trzymaj, to jest TO!

    Zycze powodzenia i podziwiam niezmiernie Twoja kreatywnosc.
    Wszystkiego Dobrego, trzymam kciuki!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  51. BRAWO!!! Dużych obrotów życzę, wpadnę zaś na dłużej! pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje !!! sklep prezentuję się wspaniale i cały asortyment jest świetny , co prawda ja 4 dni bez neta byłam i dopiero dziś nadrabiam :) a tam już pustki na półkach :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  53. ;) dochodzę do strasznego wniosku, że stanowczo za rzadko Cię odwiedzam... ;) czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  54. :)))))DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA :))))

    OdpowiedzUsuń
  55. WOW!!! Gratulacje!!!
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję!!! Prowadzisz świetny blog a rzeczy które tworzysz są cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature