Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 24 lutego 2013

BATHROOM

Ostatnio jakoś tak kuchennie u mnie bywało. Czas to zmienić. Dziś łazienka. Mała. A że nie umiałam jakieś 8 lat temu zrezygnować z wanny i prysznica, no to ciasna ;) I białe wyspy na tle ciemnego grafitowego morza...











Na ścianach i podłodze te same płytki, matowy grafit z delikatną fakturą. Czarny naścienny grzejnik prawie po sufit. Biel. Minimum koloru, azalia tak jakoś wpadła przez przypadek ;))) Trochę szkła dla zachowania przestrzeni i minimum mebli. Halogenowe jasne światło. Wnęki dla schowania szczotki i....chwilowo wyniesiona kocia kuweta ;P, normalnie stoi pod umywalką :)

Koszyczki z Ikei pomalowane na biało.
Lampion HUND tutaj :)
Wieszaczek i Kamień z napisem Kommer strax , czyli po szwedzku Wkrótce, kupiony za grosze w scandiconcept.pl
Taborecik z netto pomalowany na biało.


Ściski ***
Moje DIY ciągle schnie... ;P
love
agnie szka
83 komentarze on "BATHROOM"
  1. Co ja tam widze...po prawej stronie...wanna z babelkami ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm, teraz już bym nie kupiła... ;)) Prawie w ogóle nie korzystam, a czyścić trzeba...
      :P

      Usuń
  2. Może i mała, tak jak piszesz, ale bardzo elegancka i przytulna:) No i najważniejsze, posiada okno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i wyważona Twoja łazieneczka. Też wolałabym ciasną i z wanną niż bez. Nie ma to jak gorąca kąpiel i książka... Podobają mi się też klasyczne białe ręczniki i ocieplające całość koszyki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pięknie tam u Ciebie, a ten mały stołeczek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś wybrać wanna czy prysznic - ja też bym nie dała rady ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś myślałam wtedy o mającym sie pojawić dziecku... Teraz pewnie wolałabym więcej miejsca... ;))))

      Usuń
  6. Jest piekna!!!!..........moja jest do calkowietego remontu,ktory odkladamy na sam koniec az bedziemy pewni ,ze nie wyprowadzimy sie do miasta:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki*** Remont łazienki to pważna sprawa, no i na długie lata.. :)) Więc warto być zdecydowanym, żeby kasy niepotrzebnie nie stracić...
      :))

      Usuń
  7. Slicznie!
    Grafit i biel.. Genialne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciasno ale gustownie :) też przemalowałam ikeowe koszyczki na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, podoba mi się:)))
    A ta latarenka spędza mi sen z powiek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciasna ale jaka umywalka!!!!!!!!!!Cudowna.
    No i bardzo mi się podoba wszytsko!
    Nie umialabym zrezygnować z wanny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) a ja bym umiała ;P Teraz jakoś miejsca mi brakuje... ;))) No ale jest:))

      Usuń
  11. Hmmm widzę, że nie tylko ja miałam taki szatański pomysł by zrobić ciemną łazienkę (ja akurat mam czekoladową). Gdy ją urządzałam nie miałam pojęcia, że mamy na wsi bardzo twardą wodę. Jak sobie radzisz kochana z czyszczeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienka, wiesz ja w ogóle nie mam problemów z czyszczeniem, a nie jestem bynajmniej systematyczna. Bardziej przeklinam szklane drzwi kabiny!!! Kafle mają satynowe pokrycie i poza okolicą umywalki nie wymagają szczególnej pielęgnacji. I grafitowe fugi też się znakomicie sprawdziły :))) Ja jestem baaardzo z nich zadowolona:))) To polski Pilch (bez reklamy). Tanie i doskonałe jakościowo.
      ściskam***

      Usuń
    2. Mój maż się śmieje, że ja po prostu za dużo widzę i przesadzam. Problem z kabiną można rozwiązać aplikując folię efekt szkła piaskowanego, ma to jedną wadę folia jest stosunkowo droga około 50zł za metr. Klejenie na mokro jest łatwe i nie potrzeba być jakoś mocno uzdolnionym by to dobrze zrobić :)

      Usuń
    3. ....no tak, ale wtedy nie będą przezroczyste...i łazienka będzie wydawać się jeszcze mniejsza.... Raz na jakiś czas męża zaganiam i szoruje;)

      Usuń
  12. mi sie bardzo podoba...nie szkodzi ze mala...lazienka ma okreslony cel:) i Twoja spelnia swoja funkcje:))
    sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, tak jakoś projektowo domek był rozwiązany, że ta łazienka taka maleńka...ale jest fajna :)))

      Usuń
  13. Piękna, gustowna.. i z oknem :) wszystko w niej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna.Latarenka - biały stołeczek - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stołeczek uwielbiam, jak mój synuś robi sobie posiedzenie, to mamusia w tak zwanej poczekalni na stołeczku czeka na efekty obrad ;P

      Usuń
  15. Śliczna łazienka:) moja będzie robiona w tym roku- robiona z niczego hihi i będzie również malutka ale prysznica nie wcisnę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To świetnie, pochwalisz się może jak już coś będzie widać ;))))

      Usuń
  16. Nasza łazienka to zupełne przeciwieństwo!! Twoja jednak zachwyca i oczywiście okno w łazience!!! Marzenie.....
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) czyli wielka i jasna.... :))) Och, też chciałąbym więcej przestrzeni...:))

      Usuń
  17. jak każdy Twój kącik - śliczny :) piękna umywalka , no i wanna...ach a u mnie tylko prysznic ale może się to kiedyś zmieni ;)) buziaczki KOchana

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta Twoja łazienka i ładne kolorki:)
    podoba mi się ta biel z grafitem i oczywiście lampion na parapecie:)
    i wiesz co jeszcze? marzy mi się łazienka z oknem, ale nasza niestety nie ma, więc ciemno w niej jak cholera;/ chyba , że zapalę światło:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zawsze wybić okno na pokój :)))) To dopiero byłoby nowatorskie ;P

      Usuń
  19. Jest swietna Agus:)) bardzo mi sie podoba:)) a w ogole okno w lazience to marzenie:)) no i wanna... ja mam tak mala, ze tylko niestety prysznic sie nam miesci..
    Sciskam i milego jutrzejszego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okno jest naprawdę przydatne, gdyby go nie było, to wątpię, czy zdecydowałabym się na ciemne kafle...:))

      Usuń
  20. Malutka ale elegancka. No i wszystko w niej jest co potrzebne jest w łazience.
    Bardzo mi się podoba , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo elegancka :) i przytulna zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna łazienka i bardzo zazdroszczę Ci okna, zawsze chciałam mieć jasną łazienkę ale niestety się nie dało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* wiem, okno dużo zmienia w takim pomiszczeniu..:)

      Usuń
  23. Świetna łazieneczka Aguś!!! Miłego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczną łazienka. Zazdroszczę prysznica i wanny w jednej łaźience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) kosztem przestrzeni...dzisiaj chyba już bym nie zrobiła dwóch rzeczy...wybrałabym prysznic..

      Usuń
  25. superowa ta czarna lazienka :) kontrast bieli i czerni dodaje jej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka ładna łazienka. Świetna kolorystyka. U mnie jest w tonacji jasno brązowej, ale taka ciemna świetnie się prezentuje. Miłe posiedzenia w wannie tam masz ;)
    Miłego i udanego tygodnia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanna raczej synusia, ja typowo prysznicowa jestem ;)))

      Usuń
  27. Nigdy bym nie pomyślała, że spodoba mi się taka kolorystyka w łazience. Tobie udało się przekonać mnie do ciemnych barw ale w takim właśnie minimalistycznym wydaniu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prysznic czy wanna to i dla mnie jest dylemat i też zdecydowałam się na te obie opcje:)
    Twoja umywalka bardzo mi się podoba i wogóle fajna łazienka:)))
    ściskam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki** Umywalka ładna, ale cholernie niepraktyczna..;(
      ściski**

      Usuń
  29. Piękna łazienka:) I kto powiedział, że czarne sciany nie mogą wyglądać jasno i przestrzennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))) Mimo tej czerni, moja mała łazienka jest całkiem optymistyczna ;))

      Usuń
  30. Moje klimaty, mroczno przytulie, kusząco i tajemniczo. KLASA!!

    OdpowiedzUsuń
  31. mała ale fajna i Twoje dzieło na parapecie , a ja nie mam okna w łazience ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  32. elegancka i prosta, świetne zestawienie pod względem form i kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna i do tego z oknem :-) Lubię takie proste formy. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesz co, ja nie lubię ciemnych kolorów i kocham inny styl, ale Twoja łazienka badzo mi sie podoba. Jest bardzo gustowna, świetne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja dzisiaj też widziałabym moją łazienkę nieco inaczej... Ale i tak mam wrażenie, że dobrze pasuje do moich wszechobecnyh białych ścian:))
      Ściskam*

      Usuń
  35. Aga Twoja lazienka to niezwykla oaza spokoju, pieknie. I koniecznie musze te zdjecia pokazac mezowi, w Polsce robimy lazienke i maz chce aby byla ciemna z matowymi plytkami :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :* Polecam te kafle, są dobre jakościowo, niedrogie i mają niebrudzącą się powierzchnię :)))

      Usuń
  36. Piękna łazienka :) Moja jest mikroskopijna, tylko z prysznicem i czasem brakuje mi długich aromatycznych kąpieli w wannie :( Ale okna mieć w tym miejscu nie mogłabym... mam jakąś dziwną fobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No ja juz 2 raz Ci pisze ze łazienka boska.
    Kochana jesli bawisz sie w wyróżnienia to zapraszam do mnie po odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekna kolorystyka, i taka przytulna!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna. jeśli ona ma osiem lat, tp kłaniam się w pas, jeszcze bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma już osiem lat :))) Dziękuję pięknie :****

      Usuń
  40. Podoba mi się strasznie ten ciemny odcień płytek, który sprawia, że wnętrze wygląda jak w drogim SPA :) Jest super!
    Ściskam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  41. Łazienka z klasą!;)Wszystko świetnie dopasowane;)Marzę o takiej...
    Naprawdę robi wrażenie!

    Buziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Aga... jest super, jest klimatycznie i...
    Ja też chcę grafitowe kafle do łazienki!!! ;)
    Uwielbiam ciemne łazienki, nastrojowe, tajemnicze, nieco 'dramatyczne'... Twoja jest piękna. Kropka.
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature