Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 26 czerwca 2015

LUSTRA | MIRRORS

LUSTRO MOSAIK 


Lustra, jakie wykonuję, mają prosty, nieco surowy wygląd, dlatego najlepiej prezentują się w skandynawskich i loftowych wnętrzach.
Ale choć utrzymane są w takiej minimalistycznej stylistyce, to nie do końca jest tak, że to, co mi wydaje się, że wpisuje się w jakiś konretny styl, rzeczywiście jest takie oczywiste dla odbiorcy. Myślę, że w dużej liczbie przypadków mogę mijać się z tak zwaną obiektywną prawdą, bo patrzę na to, co robię przez pryzmat moich osobistych fascynacji. Zatem decyzję o tym, co pasuje, a co nie do konkretnego wnętrza,  pozostawiam temu, kto lustra szuka i ogólnie odpowiada mu charakter moich prac.



1. MOSAIK | 2. HONEYCOMB | 3. MOSAIK NA ZAMÓWIENIE 70 X 70 CM 



W sklepie dostępne są na tą chwilę trzy modele luster:
cięte na wzór luster orientalnych MOSAIK,
STIL na łańcuszku 
oraz równoboczny, geometryczny HONEYCOMB.

Każdy model może być wykończony w różnej kolorystyce, którą określa się podczas składania zamówienia. Możliwe kolory ramki to stalowy, czarny i miedziany. Wszystkie lustra posiadają odpowiednie zawieszki.
Ponadto można dopasować rozmiar lustra do własnych potrzeb zamawiając "lustro na wymiar" i kontaktując się ze mną mailowo: sklep@agnethahome.pl

Kochani udanego weekendu!
I wspaniałych wakacji dla Waszych pociech ;)
l o v e
a g a


18 komentarzy on "LUSTRA | MIRRORS"
  1. lustra plus peonie to zdecydowanie także moja stylistyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Bardzo podoba mi się post i aranżacja wnętrza:)

    Byłabym wdzięczna jeżeli znalazłabyś chwilkę i oceniła moją ostatnią pracę, bo zależy mi na opiniach kilku blogerek wnętrzarskich:) Z góry bardzo dziękuje : http://kopytkowa.blogspot.com/2015/06/nowy-plakat-tym-razem-w-stylu.html

    Pozdrawiam, Zuzia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pasują do każdego wnętrza. Jako fanka szeroko pojętego eklektyzmu uwielbiam łączyć ze sobą przeróżne style.

    A te lustra są fantastyczne :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedno z nich w czarnej ramce i przepieknie wyglada, bardzo je lubie :)
    Sciskam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !już wiem gdzie zamówię do mojego nowego domu, łaziena będzie bardzo ciemna, surowa więc będą pasować idealnie!
    Piękne rzeczy robisz :) no i mam nadzieję że znów będziesz na targach w Krakowie :) choćby na Łał

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna piękna rzecz w Twojej ofercie :) tak z ciekawości zapytam ponieważ na codzień zajmuję się witrażem , jaką techniką łączysz swoje szkła? przyznam że mnie to bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustra są już dosyć długo w ofercie. Chyba za mało je pokazuję na blogu :) Dzieki <3

      Usuń
  7. Aga lustra klasa, Mam to jedno w większym formacie i każdemu się podoba.
    Chyba napiszę maila bo chciałabym pogadać o lustrze do łazienki. Kusi mnie to 70x70 wyglądałoby ekstra.
    Dorota z domilkowego domku

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo bardzo!
    Piękne lustra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem szczęśliwą posiadaczką 4 Twoich luster mimo tego, że moje wnętrza bardzo odbiegają od skandynawskich to i tak do nich pasują :) Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zastanawia 2 i 3 od końca zdjęcie. Jak je wykonałaś, że nie widać ani Ciebie, ani obiektywu aparatu w lustrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się często fotografuje lustra, to można się tego nauczyć :) Ale rzeczywiście trzeba się nagimnastykować.

      Usuń
  11. Przepiękne są te lustra. Jestem lustrzaną maniaczką a Twoich jeszcze nie mam więc może pora się odważyć, zastanowić i nabyć droga kupna aby przyozdobić biały domek, który właśnie przechodzi zmiany a taki prezent mocno by mu się przydał :-)))

    pozdrawiam mocno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie za komentarze!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature