Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 20 kwietnia 2016

KUCHNIA | KITCHEN






TAK BYŁO.... Czas leci zbyt szybko i zbyt dużo zmian, by nadążyć z relacją. Nawet aparatu zazwyczaj nie mam przy sobie, aby coś udokumentować. Z dnia na dzień. Więc szybko jeszcze publikuję parę zdjęć z kuchni...w stanie surowym [;)]
Kafle ....no nie widać niestety jakie, ale w następnym rzucie zdjęć już wszystko będzie na wierzchu. I mam nadzieję, że mój zlewozmywak Ferro, przestawiany teraz na budowie z kąta w kąt, też już znajdzie swoje miejsce docelowe.

Już słyszę gwar codzienności w tej kuchni....poranny aromat kawy, młynek, stuk naczyń, zapach ciasta....nawet jestem skłonna zacząć piec ciasta!!!
Do następnego Kochani!
l o v e
a g a


8 komentarzy on "KUCHNIA | KITCHEN"
  1. Aga z pewnością będzie pięknie, śledzę z wypiekami na twarzy...pokazuj, pokazuj...jak najszybciej...miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. he ,he ,,a ja paczę i myślę sobie ,ze coś mam nie tego ...bo lubię oglądać szpadle i worki po kanufie :))))))))))no to czekam na to pieczenie :)))))) ja już nawet przyjęcie wydałam w zeszłym roku ...do późnej nocy żeśmy siedzieli na materacu i tiramisu Oliwiera pożerali :)))))i jeszcze mieliśmy za oknem fajrewerki wybuchające w oddali ,bo wesele akurat było odbywało się :))))) Aga to było chyba najfajniejsze spotkanie ever :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo pracy przed Wami, ale na pewno będzie pięknie. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet zdjęcia budowy u Ciebie mają w sobie nieodparty urok. Chyba stanu po wniesieniu mebli nie będę w stanie oglądać, bo padnę z zachwytu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze trochę... ogrom pracy przed Wami ale i ogrom za Wami, staram się być na na bieżąco i sama nie mogę się już doczekać! Trzymam za Was kciuki! :) wytrwalości, cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie patrzy się na na wnętrza, które ze stanu surowego nabierają swojego, niepowtarzalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature