Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 5 grudnia 2014

X-MAS DIY

Dzień dobry!
Co za tydzień! Też już czujecie nadchodzące Święta?
Specyficzne tempo, lekkie podekscytowanie, plany, pierwsze wypieki i pierwsze świąteczne dekoracje...?



Wracając raz jeszcze do publikacji w Moim Mieszkaniu (po raz setny dziękuję Wam gorąco za miłe komentarze, słowa i gratulacje związane z tą sprawą ;)), chciałam pokazać Wam nieco więcej szczegółów wykonania dekoracji w stylu skandynawskim, czyli biało-czarnej typografii na metalowej tacy. DIY jest oczywiście opublikowane w grudniowym magazynie, więc jeśli macie ochotę na wersję papierową, to zachęcam do kupienia MM ;)





POTRZEBUJESZ:
metalowa stara taca (ja wykorzystałam stalową tacę ze sklepu TU)
emalia do metalu w dwóch kolorach - biała i czarna
mały wałek malarski, lub dwa, po jednym do każdego koloru
papierowa taśma
nożyk
wydrukowany szablon napisu lub rysunku, jaki chcemy zrobić
nożyczki
ołówek do odrysowania konturów




KROK PO KROKU
UWAGA: Przed malowaniem tacę należy dobrze umyć wodą z płynem do naczyń oraz odtłuścić alkoholem/spirytusem, przecierając wacikiem, i dokładnie wysuszyć.
Ewentualne ślady rdzy należy usunąć papierem ściernym.

Tacę malujemy wałkiem na kolor biały.
Pozostawiamy tacę do wyschnięcia na ok 24 godziny.
Następnego dnia środek tacy wyklejamy papierową taśmą.
Wycinamy wydrukowany szablon z papieru i układamy na środku tacy.
Odrysowujemy szablon ołówkiem (można go podkleić klejem szkolnym, aby się nie przemieścił) i wycinamy napis nożykiem.
Odklejamy ostrożnie wycięty napis, a resztę taśmy zostawiamy na tacy.
Malujemy delikatnie wałkiem napis czarną farbą.
Po około 15 minutach odklejamy resztę taśmy i pozostawiamy tacę do wyschnięcia.

Może się zdarzyć tak, że czarna farba wyjdzie poza kontur. Wtedy najlepiej pozostawić ją do wyschnięcia i niechciane nierówności zdrapać później delikatnie nożykiem.





Życzę Wam udanego piątku i całego weekendu!
l o v e
a g a


:*
PS: Wszystkich zainteresowanych informuję, że dziś ostatni dzień składania zamówień na Święta!



22 komentarze on "X-MAS DIY"
  1. Dla mnie rewelka!!!! te tace są obłędne!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś świetne to twoje DIY :) kocham te twoje tace, choć swojej czarnulki bym na żadną inna nie zamieniła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo proste jest najlepsze. Choć kocham kolor-to takie proste ozdoby zawsze mnie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż będąc w kiosku kupiłam MM!!!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł! :D I wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne DIY. ja myslałam o tej tacy twojej ..cynowej .. ale jest tak piekna sama w sobie zebym nie malowała.. mysle ze w przyszłym roku ją nabędę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna taca :) Ja swoje zamówienie otrzymałam, dziękuję :) Pewnie niedługo pochwalę się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne DIY !!! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na DIY już widziałam wcześniej w MM i gratuluje sesji. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  10. Super i świątecznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No i święta za pasem ;) Jeszcze raz gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice Idea and well done ! Enjoy 2nd Advent Weekend, hug, Barbara

    OdpowiedzUsuń
  13. aga, jak zawsze pięknie Ci wyszło :) buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszło. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale swieta zapowiadaja sie u ciebie :)
    U mnie tez pierwsza odslona swiatecznego salonu, zapraszam w wolnej chwili :)
    Pozdrawaim cieplutko w ten szaary, zimny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uprzejmie donoszę, że Pani praca DIY została przedstawiona jako jedna z inspiracji na grudniowe dekoracje.
    Podaje link:http://atelierrueverte.blogspot.com/2014/12/les-jolies-choses-de-noel-4.html

    Bardzo Pani gratuluję!
    Katarzyna

    ps)a pamięta Pani, jak pisałam, że za jakiś czas gdzieś w zagranicznych mediach(szeroko rozumianych)o Pani przeczytam?
    Sprawdza się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature