Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 13 listopada 2014

SOME X-MAS with me IN MOJE MIESZKANIE MAG!!!

Juhuuuuuuuuuu
Jaka radość, gdy można zobaczyć swoje zdjęcia w gazecie! Na papierze :)
Zapraszam, zachęcam do zajrzenia do grudniowego numeru Mojego Mieszkania.
Trzy strony! Nie ma żartów ;P hehehe



Miłego dnia!
l o v e
a g a
82 komentarze on "SOME X-MAS with me IN MOJE MIESZKANIE MAG!!!"
  1. Serdeczniutko gratuluję! Piękne sa Twoje wyroby :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kupię i poczytam :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się pięknie! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) Drzewo ozdobione tagami baaardzo przypadło mi do gustu. Muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!Ogromne gratulacje Agnieszko!!!
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie! lecę po ten numer bo jeszcze nie mam i tez bede się cieszyć razem z Toba:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ok namówiłaś mnie, lecę po prasę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zaprzestałam kupowania Mojego mieszkania, tak normalnie pójdę kupić :-) Nie mogę tego przegapić, chcę się napatrzeć na Twoje cuda i mieć je na papierze :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no to przełom :P Sama wykupiłam nakład w naszym empiku :P hehe

      Usuń
  9. ooo, dawno temu kupowałam MM, teraz jakoś nie, ale tego nie mogę przegapić! gratulacje, Agusiu!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Mam, widziałam, czytałam Cudowne ......

    OdpowiedzUsuń
  11. Noooo kochana pewnie dla tych 3 stron będą musieli robić dodruk MM ;-) bo się rozchodzi jak świeże bułeczki.

    Gratulacje w każdym razie :) można powiedzieć ubarwiłaś ten magazyn :) :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Od samego rana oglądam i się zachwycam. Uwielbiam Twój dom!!! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję! To niezmiernie miłe <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Gratuluję :) Właśnie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje ! Nie ma to jak zobaczyć kogoś "znajomego: :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)) Właśnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno zobaczę ! gratulacje !
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW, ale CZAD!!! Zaraz kończę pracę i lecę do kiosku po ten numer :))) Będę miała monochroma w domu w postaci zdjęć Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooooo, ale czy ja wiem, czy to taki typowy monochrom :P ;*

      Usuń
  18. gratuluję Aga :) to będzie super wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Agnieszko.
    Gratuluję z całego serca obecności w MM i jakże ciekawego wywiadu!
    Teraz kolej na Wallpaper, Icon, Frame i Dwell!
    Trzymam za Panią kciuki i wierzę, że w odpowiednim czasie właśnie w tych magazynach przeczytam wywiad z Panią.
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Katarzyno serdecznie dziękuję! A co do nadmienionych tytułów - :))))) uśmiecham się w duchu do Pani wiary we mnie :)
      Dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. Agniesiu, super:) Piękna sesja i moc słów :) Powodzenia, Pozdrawiam Cię, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia!!! Doczekałyśmy się papierowych zdjęć ;)

      Usuń
  21. I jaka Piękna TY :))) Kochana - cudowne , magiczne zdjęcia ....

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojoj i ja nie mam tej gazety? Muszę lecieć do sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Jutro lecę kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam, oglądałam :) i byłam pod wrażeniem :)
    Pięknie! Moje gratulacje :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam. Oglądałam. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :) Nie ma to jak oglądać swoje zdjęcia w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! Tak, to rzeczywiście coś zupełnie innego, niż publikacje cyfrowe. Bardzo pozytywne uczucie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Piękne !! tośmy po sąsiedzku obie wylądowały na łamach gazety ;)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Super sprawa :) Nie wiedziałam, ze się spotkamy. Miła niespodzianka.
      <3 uściski****

      Usuń
  28. Agnetha, moc, moc gratuluji .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję kochana :) bardzo, bardzo, bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature