Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 20 listopada 2017

MAGAZYN ALIKE I MÓJ DOM


Uff.... Jeszcze chyba nigdy w swojej blogowej karierze, nie opublikowałam na raz tylu szerokich kadrów ze swojego domu, co w czwartym numerze magazynu {ALIKE}.... Na okładce już jest salon, jest sypialnia i jest kuchnia. No naprawdę sama nie mogę uwierzyć, że tak się uzewnętrzniam [hehe]. Ale też chyba jeszcze jak nigdy przedtem, albo po prostu już zapomniałam jak bardzo, zaangażowana byłam w jego tworzenie. Obawiam się, że to drugie. Pamięć krótkotrwała jak mowa o wysiłku, długotrwałe poczucie satysfakcji z wykonanego zadania. Czy dobrze - musicie ocenić.

Jestem przeszczęśliwa, że udało mi się oddać właśnie w Wasze ręce świeżutki wnętrzarsko-lajfstylowy kawałek internetowej prasy. Marzy się druk.... ale to wciąż nie takie proste Kochani. Niemniej jednak bardzo chcę, aby gazeta znalazła swoich odbiorców, dlatego piszcie, piszcie i jeszcze raz piszcie! Do znudzenia! Tu, na instagramie > @agnethahome i @alikemag, na maila redakcji alikelifestylemagazine@gmail.com. Chciałabym wiedzieć jaki jest odbiór, że jest w ogóle. Na ISSUU pod magazynem jest takie małe serduszko.... więc jeśli tylko czujecie, że warto to kontynuować i rozwijać, to klikając w nie również dajecie mi znak!!!, to BARDZO BARDZO ważne. Nie każdy komentuje, ale jest wiele sposobów na wsparcie projektu, a to daje mi obraz tego, czy warto w coś się angażować, czy po prostu szkoda na to czasu.

W tym numerze jest przytulnie..... Są zaproszeni wspaniali ludzie {@thymka@mrsostrovia, @paulina_gfd, @moosiatko, @margo.hupert.art, @whiteloftconcept}, z którymi wspólnie szukamy szczęścia i drobnych przyjemności w naszym codziennym życiu. Nie zdradzam nic więcej, bo zachęcam Was do zajrzenia do magazynu.




















Ucałowania dla Was. 
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za to, że mnie odwiedzacie. Mam nadzieję, że gazeta nabierze rozpędu i stanie się pełnoprawnym kwartalnikiem. A to jest możliwe tylko dzięki Wam! 
Bardzo sobie tego już dzisiaj, tak świątecznie trochę, życzę.


NA ZDJĘCIACH:

l o v e

36 komentarzy on "MAGAZYN ALIKE I MÓJ DOM"
  1. Ten numer alike będę oglądać codziennie jako dużą dawkę piękna, wzruszenia i mądrości na te mało przyjemne okoliczności życia...
    Dziękuję :) Za pomysł, za Waszą wspólną pracę... Proszę o jeszcze :)
    A na co dzień zaglądam, a jakże - na IN ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję pięknie za komentarz. I oby życie było łatwiejsze. Choć trochę. Uściski na nowy tydzień :*

      Usuń
  2. Bardzo fajne wnętrze, super się prezentuje, muszę także zobaczyć te szerokie kadry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, to już są mega szerokie jak na mój aparat :)

      Usuń
  3. Przepiękny jest! Te zdjęcia... Och...

    (Bosh, znów komentarz, który nie wnosi za wiele poza och-achami, ale - kurczaki - no nie da się inaczej :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosh....no dobrze wiesz, że achów nigdy za wiele... hehehehe ;)
      Uściski Kochana

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia :) A lampiony pasują idealnie do całego wnętrza :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zabieram się za kolejne posty. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Aguś pytasz czy warto...a ja czekam na każdy numer !!! I za każdym razem wstrzymuję oddech. Aby połknąć mega dawkę piękności. I znowu zostawiasz mi niedosyt...więc musi być coś dalej...isz

    OdpowiedzUsuń
  6. Magazyn piękny,bardzo klimatyczny,urokliwy,aż chciałoby się przeniknąć w ten świat,jak Alicja w krainę czarów,cudne!Gratuluję i proszę-rób ten magazyn KOBIETO!Pozdrawiam serdecznie Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato dzień dobry! Dziękuję serdecznie! I robić będę :)

      Usuń
  7. Piękny! Agnieszko, gratuluję Ci drogi, którą obrałaś - krocz nią dalej, bo robisz to świetnie! Jesteś odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Twoja wrażliwość i estetyka zachwycają! Tak sobie myślę, że chciałabym też kiedyś współtworzyć coś tak twórczego, spójnego i ujmującego za serce. Ściskam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto ściskam i odwzajemniam serdeczności. Dziękuję za te słowa. Bo dobrze jest wiedzieć, że Droga jest właściwa ;)

      Usuń
  8. Jaki piękny i klimatyczny. Zresztą wszystkie numery magazynu są świetne i oglądane przeze mnie wielokrotnie. Marzą mi się w papierowej wersji bo ja jestem z tego starego sortu życia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ja też papierowej daty. Ale to magazyn niezależny i sama amatorsko go robię, a to troszkę utrudnia takie przedsięwzięcia jak masowy druk.... :)
      Ale pomarzyć można, a jakże :)
      Dziękuję, że jesteś i czytasz. To wiele znaczy. Usciski

      Usuń
  9. Przy totalnym braku czasu udało mi się na szybko przejrzeć i jak zwykle chylę czoła. Marze o momencie ciszy i spokoju, by móc przeczytać całość! Nie przestawaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, to uczta dla oczu, każde zdjęcie. Uwielbiam, będę wracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, dziękuję Ci ogromnie! Jestem naprawdę szczęsliwa, że się spodobało!

      Usuń
  11. Wyciszyłam się dzięki tym kadrom, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, takie klimatyczne. Wnętrze wygląda bardzo elegancko i przytulnie. Podoba mi się! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia. Aż miło popatrzeć. Będę wracać żeby przejrzeć kolejne wpisy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne wnętrze. Jak ja bym chciała mieć takie u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie masz wszystko dobrane w swoim domu, przyjemnie się patrzy ;) Widać że masz poczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity masz dom. Sądziłem, że takie piękne wnętrza, to tylko w katalogach i na wizualizacjach można zobaczyć. Szczerze gratuluję. Nawet sweterek i torba wyglądają jak dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuję wnętrze :) Czekam na kolejne inspiracje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! Bardzo fajne wnętrze w domu masz :) Podoba mi się bardzo. Te lampiony też ładne świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo inspirujące :) Podoba mi się ta przytulność. Własnie stoję przed wyswaniem swojej sypialnia i narazie największym problemem jest to jaki sklep z materacami wybrać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne lampy, no i ten twój kotek który jest po protu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz bardzo ładne zdjęcia, trochę artystyczne nawet bym powiedziała.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature