Top Social

.

LIFESTYLE | WORK | INTERIOR BLOG

wtorek, 27 stycznia 2015

GENTLE FLOWERS

Dzień dobry.

Anemony to naprawdę fotogeniczne kwiaty. To znaczy wszystkie kwiaty się dobrze fotografuje, ale te mają w sobie pewien czar, nie wiem jak go określić... U Oli w mieszkaniu, w czasie weekendu, który spędziłyśmy na pogaduchach o życiu i jemu pochodnych :P, udało mi się zrobić kilka zdjęć właśnie z białymi zawilcami. Ola zamówiła je specjalnie na nasz przyjazd, wyglądały wprost obłędnie! No i dowiedziała się przy okazji, że to nasze krajowe kwiaty, od jedynego w Polsce hodowcy. Skąd? Hmm..nie pamiętam :P Zapytajcie Oleńki ;)








Udanego popołudnia!
u ś c i s k i
a g a


WAZONY MADAM STOLTZ Z DECOROLKA.PL


33 komentarze on "GENTLE FLOWERS"
  1. Niezła ciekawostka :) pracowałam kiedyś w kwiaciarni ale nie przewinęły się przez moje ręce ale kolorystycznie to miałam do czynienia z prawie białymi gerberami z czarnym środkiem :) były prześliczne. Śledziłam Was na Instagramie i podejżewam, że niebawem więcej zdjęć i różne ujęcia u Was znajdziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są ! na zdjęciach wypatrzyłam jeszcze szarą pufę, gdzie mogę taką dostać ? już gdzieś ją widziałam i cały czas o niej myślę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją kupiłam na westwing dwa lata temu.

      Usuń
    2. Swoją kupiłam na westwing dwa lata temu.

      Usuń
  3. wspaniale, ależ bym takie chciała do domu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kwiaty!A zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne na zdjęciach, a jeszcze piękniejsze na żywo! A ja już mam swoje donice i wazony i jestem w nich zakochana!!! Już tęsknię za Wami dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiaty i przyznaję że pierwszy raz je widzę (w jakim świecie ja żyłam?:) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kwiaty :) są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, co piękniejsze: ulotne chwile w kadrach, zawilce czy te wazony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fotogeniczne, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. I takie perełki u Ciebie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam anemony. Na ogrodzie pojawiają się niestety na chwilę
    Pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne chwile ozdobione pięknymi kwiatami to chyba zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne sa:)) mnie urzekaly czesto w przypadku bukietow slubnych - to tak uroczo wygladalo....:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna sesja zdjęciowa :) Idealne połączenie kwiaty + wazony :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty są piękne!
    Szkoda, że nigdzie u mnie nie można ich dostać :( masakra.
    Wazoniki te białe są cuuudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Rzeczywiscie kwiaty sa piekne, niestety u mnie nie pojawiaja sie, wiec popatrze sobie na ladnie sfotografowane u ciebie😃!piekne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kwiaty są po prostu bajeczne! Takie nierzeczywiste...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty, piękne wazony, przepiękne kadry...na duszę działają jak joga
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga przepiękne kadry!!!! a kwiaty czarują!!! Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite zdjęcia, pełne magi ! ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiaty rzeczywiście czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  22. Really beautiful pictures! i like these vases!

    greetings

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature