Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

niedziela, 25 maja 2014

WARSZAWSKIE TARGI DESIGNU - WZORY 2014

Hej Kochani!

Na mojej mapie targowej na razie ukrywam wszelkie punkty postojowe.
Zwijam ją w rulon i rzucam w kąt... niech się przykurzy, bo teraz siedzę w domu.
Po dwóch tygodniach w zawrotnym tempie, wreszcie odpoczywam i mam też czas na to, co uwielbiam robić, czyli pisanie postów... :P
Oj tak, wreszcie mogę pozbierać myśli, przejrzeć obrazy i opowiedzieć nimi jak to widzę. 


moje stoisko


Poprzedania sobota w Krakowie, w równej mierze co wczorajszy dzień na czterech metrach kwadratowych w loftowej warszawskiej hali targowej, były okazją, by zetknąć się na żywo z ludźmi, których serdecznie pozdrawiam i którym dziękuję za ogrom pozytywnych emocji.
Gro z nich to piszący blogerzy, głównie kobiety, ale nie tylko, bo odwiedziło mnie również wielu anonimowych Czytających, orientujących się na rynku architektów wnętrz i właścicieli sklepów wnętrzarskich oraz ludzi, którzy szukają czegoś dla siebie, tych młodych i tych dojrzałych, urządzających swoje mieszkania, ludzi szukających swojego stylu.... wszystkim jestem wdzięczna za kontakt, wymianę zdań, krótkie rozmowy o wszystkim i niczym oraz zakupy, jakie u mnie zrobili. 

Udało mi się tym razem zabrać ze sobą aparat i żeby nie być gołosłowną, chciałam podzielić się ze wszystkimi zdjęciami z mojego strategicznego miejsca wystawcy :)




Moje stoisko znajdowało się na wprost wejścia głównego, dzięki czemu nie dostałam wczoraj udaru cieplnego... :P


Dwa LUSTRA HONEYCOMB >TU


Loftowe klimaty starej drukarni sprzyjały pewniej surowości w aranżacji stoisk. Moje było dosyć skoromne w porównaniu z sąsiadami, wykorzystałam stare skrzynki i szary papier - czyli to, w czym przywiozłam swoje szkła.

TACA MOZAIKOWA TILES BIAŁO-CZARNA >TU
ŚWIECZNIK FIRE CZARNY >TU
SERIA Z MIEDZIANYM DNEM:
PUDEŁKA BEE >TU
I ZAMYKANE MAŁE PUDEŁKA O 2 WYSOKOŚCIACH, które wkrótce będą w sklepie [seria limitowana]
po lewej LAMPIONY KATEDRAL >TU
z lawendą w środku PUDEŁKO O.ZINK z metalowym dnem >TU
TACA TILES KREMOWO-HEBANOWA >TU
PUDEŁKA BEE >TU

PUDEŁKA BEE >TU
po lewej u góry KOMPLET HOLIDAY  w mosiądzu >TU , niżej KATEDRALE >TU
po prawej widać dachy LAMIONÓW BARA >TU
TACA RUSTIK CZARNA >TU


A to mój autoportret w LUSTRZE MOSAIK CZARNYM >TU

EKSPOZYTOR MAŁY CZARNY Z DREWNIANĄ PODSTAWĄ >TU
czarnego nie mam jeszcze w sklepie, postaram się wkrótce dodać taką opcję wyboru

PUDEŁKA ZAMYKANE Z MIEDZIANYM DNEM wkrótce będą w ofercie [seria limitowana]
po prawej fragment płaskich pudełeczek C.BOX >TU




Spakowane zakupy....

LAMPION BARA XL CZARNY dostępna 1 sztuka >TU

LAMPION VARG2 CZARNY >TU
niżej CZARNY patynowany LAMPION VARG BRASS >TU

LAMPION VARG 2 CZARNY >TU
PUDEŁKO SKATTEN stalowe i czarne >TU


TACE MORNING duże i małe, białe >TU a czarne >TU

PUDEŁKO DODECAHEDRON >TU

po lewej fragment zamykanego PUDEŁKA ZINK z metalowym dnem >TU

KOMPLET PUDEŁEK S.BOXES >TU



Jeszcze raz Wam dziękuję za pozytywne przyjęcie i mile spędzony czas na targach. 
Dziękuję też kolejny raz Ani za pomoc przy rozpakowywaniu i pakowaniu tego kramu oraz blogerkom za wsparcie medialne <3

***

Została mi jeszcze jedna przyjemna rzecz do napisania.
Jakiś czas temu obiecałam jednej osobie pudełeczko za prawidłowe zliczenie zdjęć w Moim Mieszkaniu z moimi produktami
Pudełko-niespodzianka pojedzie do balerinaszydelkowanie :) Proszę Cię serdecznie o kontakt na maila : szkaagnie@gmail.com


I już zapowiadam rozdanie u siebie...za niedługo, wypatrujcie ;)

Miłej niedzieli,
aga



58 komentarzy on "WARSZAWSKIE TARGI DESIGNU - WZORY 2014"
  1. Końcówka roku szkolnego to czas, kiedy kompletnie nie po drodze mi na wszelkiego rodzaju przyjemności, wyjazdy i spotkania :P Podwójnie żałuję, że nie mogłam się wybrać na targi - mogłabym uścisnąć rękę bardzo twórczej i kreatywnej osobie i - kupić kilka cudeniek, o których myślę non stop ;) A widzę też nowe wersje, rozmiary i kolory ! Uzależniasz i tyle ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrozumiałe :) Ale jeszcze tylko miesiąc ;))))
      Tak, mam sporo nowości, dwie z nich już są w sklepiku, resztę moze uda mi się wprowadzić do przyszłego tygodnia :)
      Uściski****

      Usuń
  2. Aguś gratulacje. Doskonale sobie poradziłaś z ekspozycją, mimo iście spartańskich warunków. Trochę szkoda, że nie pomyślano o boksach z prawdziwego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lill, bardzo bardzo dziękuję, bo to duże emocje, sama wiesz, jak to jest ze stylizacją na zawołanie. Dodatkowo zawsze mam do ekspozycji parę szkieł, a tutaj całe mnóstwo i trudno zachować w tym ład i porządek, i stworzyć kontekst, który będzie czytelny dla kogoś, kto widiz mnie po raz pierwszy. Mam nadzieję, że było okej. A co do samej drukarni - sam lokal był ciekawy, ale ludzie doświadczeni, którzy jeżdżą na takie imprezy mieli swoje boksy i standy, ja niestety nie, a to bardzo uatrakcyjnia stoisko. W Krakowie, choć targi kameralne, to zadbano o boksy na środku sali.... no cóż, trzeba było sobie jakoś poradzić :)))
      Dzięki raz jeszcze, pozdrawiam ciepło*

      Usuń
  3. Powtarzam sie, ale jednym slowem...cudnie :))) Takie targi potrafia zainspirowac, a jesli wszystko pojdzie po mojej mysli, to w najblizszym czasie bede tego potrzebowac w nowym mieszkaniu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo bardzo się cieszę, że zmieniacie mieszkanie! To fantastyczna nowina!!! Pewnie będzie wieeeelkie i piękne! :)))))
      Pytałaś wcześniej o tą figurę - jest tu na zdjęciach w ekspozytorze, to taka zawieszka, można też położyć, można wrzucić coś do środka, bo konstrukcyjnie nie ma jednej ścianki ;)
      Takie targi to świetne miejsce na rekonesans, jeśli ktoś się urządza. Może będziesz w Polsce przyokazji kolejnego takiego wydarzenia? Naprawdę warto ;))))
      Ściskam mocno i serdecznie*****

      Usuń
  4. Aga, Kochana! Tyle pięknych szkiełek stworzyłaś... mam nadzieję, że zostały odebrane bardzo pozytywnie!! Wypatrywałam każdej, choćby najmniejszej relacji z targów i dzięki nim choć odrobinkę poczułam się jakbym była z Wami...:) Siedzę właśnie nad projektami pracowymi i myślę, ile fantastycznych i inspirujących rzeczy mnie mija... Piękne fotki!!
    Uściski :** Odpoczywaj :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ;)
      Oj zapracowana jesteś bardzo, ale może będzie jakiś projekt bliżej, i będziemy mogły się poznać :)

      Usuń
  5. Agnieszko stoisko mnie urzekło! Może za rok i ja się wybiorę na targi,żeby pobuszować w nowościach ;) Powiedz mi kiedy pojawią się wszystkie nowości w sklepie? Będzie w ofercie ta super mini rameczka ;) ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się jechać na kolejne targi za jakiś czas.
      Co do nowości - wprowdzam regularnie. Jest już pudełko SKATTEN, a ramieczka też się niedługo pojawi :) No i nowe pudełeczka, jak je trochę obfotuję, to wciągnę na półki, myślę że w przeciągu tygodnia :)
      Uściski****

      Usuń
  6. Aga stoisko z klimatem cale przesiąknięte tobą. Cudnie! Nic tylko siąść pomiędzy szkiełka i marzyć. Odpocznij i pisz :) Czekam na posty:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dziękuję Kasiu ogromnie! Już troszkę odpoczęłam, odespałam znaczy hehe :)) Fajnie było być i w Krakowie i w Warszawie. Todla mnie wielkie przeżycie :)

      Usuń
  7. Aguś przepięknie wyglądały Twoje 4 m2 :) szkoda, że mnie tam nie było. Wczoraj z zapartym tchem śledziłam instagram i wszystkie zdjęcia dodawane przez Ciebie i Anię i inne dziewczyny. A teraz odpoczywaj Kochana, bo coś czuję, że zamówienia na Twoje piękne szkiełka posypią się garściami.
    Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :) Chcialam pokazać je w Wawie troszkę inaczej, bardziej pstrzestrzennie. JUż trochę się zregenerowałam i oczywiście pracuję :P Tak to jż jest, hehe

      Usuń
  8. Pięknie, stylowo i mega oryginalnie!!! A Twoje szkiełka bezkonkurencyjne!!!
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, Aguś!!! Ja nie sądziłam, że może być ładniejsze stoisko niż to Twoje w Krakowie...ale na WZORACH przeszłaś samą siebie. Zatkało mnie! Łał, ależ to pięknie wszystko zaaranżowałaś! Mistrzem jesteś kochana. I te piękne zdjęcia! Uściski!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Och, miłe słowa... dziękuję ogromnie! Starałam się bardzo :)
      Uściski wielkie***

      Usuń
  10. Twoje stoisko patrząc na zdjęcia prezentowało się super nie mówiąc już o samych szkiełkach które z pewnością były rozchwytywane tak samo jak w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję!!! <3 Co do rozchwytywania, to może nie było rewelacji, ale cieszę się, że mogłam się pokazać ;))))
      Uściski*

      Usuń
  11. Twoje stoiska (to i wcześniejsze) bardzo stylowe. Ogromnie mi się podobają na zdjęciach. Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się zawitać do Poznania lub w okolice bliższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznań...hmmmm, nie myślałam :P Zobaczymy, nie mówię nie, ale na razie muszę odpocząć ;)
      <3 dzięki****

      Usuń
  12. Byłam i dwie rameczki kupiłam :-)). Śliczne przedmioty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! To bardzo miłe. Mam nadzieję, że będą dobrze służyły ;)))))
      Pozdrawiam*

      Usuń
  13. Zdjęcia cudowne i to że nie było boksów wyszło na mega plus - BRAWO :*
    Oglądałam wszystko i wracałam jeszcze raz do zdjęć, na koniec zaczęłam czytać i poprosiłam męża o pomoc czy dobrze widzę (KISSSS) , aż mi łezki poleciały , bo ja ogólnie to nie mam szczęścia w tych wszystkich .... (och DZIĘKI)
    Pozdrowienia
    PS
    Buziaki dla Ani za pomoc , dobrze mieć taką duszyczkę obok siebie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Bardzo, bardzo się cieszę, że to Ty! Gratuluję i mam nadzieję, że niespodzianka przypadnie Ci do gustu ;)
      Uściski wieeelkie***

      Usuń
  14. skreca mnie strasznie ze tam Wami nie byłam..:( a jeszcze po twojej foto relacji to skreca mnie dwa razy bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grrrr..mnie też, bo bardzo chciałam Cię zobaczyć :) Ale to pewnie nie ostatnia możliwość, coś się znowu zorganizuje... :)

      Usuń
  15. pięknie się prezentowało stoisko,cudowne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie! Bardzo się cieszę, że się podoba :)))

      Usuń
  16. Aga stoisko even piękniejsze niż w Krakowie moim skromnym zdaniem ...lubię patrzeć Twoimi oczami na przedmioty i ludzi których fotografujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się... ;P Chciałam zrobić jakiś kontekst, żeby ktoś, kto mnie jeszcze nigdy nie widział, wiedział "z czym się to je", że tak powiem ;)
      Dzięki po stokroć! <3

      Usuń
  17. Ja mam zawsze takiego pecha, że jak dzieje się coś fajnego, to ja akurat nie mogę tam być :( Szkoda, bo miałam dość blisko...
    Jednak najbliższej możliwej okazji poznania Ciebie i innych fantastycznych Blogerek nie odpuszczę ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu tak sobie myślę, że będę próbowała pokazać się przy okazji Targów Rzeczy Ładnych, ale selekcja wśród wystawców jest ostra, więc nie wiem, czy mu się uda :) Ale myślę, że na pewno gdzieś, kiedyś się uda ;))))

      Usuń
  18. Ja jestem pod wrażeniem tego, co robisz i każdego postu a to stanowisko to dla mnie mistrzostwo :). Napisałaś, że skromniejsze niż inni, a ja uważam, że idealne :). Wszystko do siebie pasuje, i skrzynki, i opakowania i bileciki do produktów - uwielbiam taki styl, i z całego serca gratuluję tak pięknej prezentacji tego, co robisz. Żałuję tylko, że mogę podziwiać na zdjęciach, ale może w przyszłym roku się uda :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję Ci pięknie za te słowa :) Starałam się pokazać moje szkła w pewnym kontekście, żeby ludzie, którzy mnie zobaczą na takich targach po raz pierwszy, milei wyobrażenie tego, jak można je wykorzystać. Bez szczególnych sprzętów myślę, że i tak nie było najgorzej :P Ja w każdym bądź razie jestem zadowolona ;)
      Dzięki raz jeszcze ***** Uściski***

      Usuń
  19. Bardzo ładne było Twoje stoisko, pełne niezwykłości :) Bardzo miło było Cię poznać i choć chwilkę porozmawiać. A ja jeszcze nie zdążyłam rozpakować świecznika, który od Ciebie kupiłam ;-)

    Fantastyczne fotki :)) No i mam nadzieję do miłego (bo choć też na razie mam przesyt wydarzeń tego typu, to jak znam życie za czas jakiś..... ;-)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renato!!!! dzięki wielkie!!! I vice versa - zaczepiłam o Twoje stoisko w drodze po kawę :P Jetsem zachwycona tym, co i jak szyjesz!!! Narzuty imponujące, warte każdych pieniędzy!
      Wszyskim szczerze polecam!!!
      :)

      Usuń
  20. Aga no super cuda tworzysz i zyczę powodzenia :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Staram się ciągle ulepszać to, co robię. Mam nadzieję, że uda mi się przekonac do takiego stylu i produktów handmade szersze grono :)))

      Usuń
  21. a moim zdaniem stoisko było super! o! :P
    i zakochałam się w ekspozytorze z drewnianym dnem

    OdpowiedzUsuń
  22. Foto relacja cudowna Agus. Piekne zdjecia, super, ze moglam chwilke wirtualnie chocby tam pobyc :)) swietny klimacik i rzeczy zachwycajace :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zdjęcia z miejsca, z ktorego przez te wszystkie godziny urwałam się tylko raz na kilka dosłownie minut po kawę :P
      Dziewczyny pewnie przygotują kompleksowy obraz targów.
      Dzięki ***

      Usuń
    2. ale pokazuja kawalek miejsca i klimat:) :P Agus zawsze uchwycisz jakis fajny kawalek czasoprzestrzeni - to lubie :) i Twoje stoisko zachwycajace... bosko!

      Usuń
    3. Miło Aguś, że tak piszesz :) :*

      Usuń
  23. Stoisko super, szkiełka jeszcze lepsze, co tu dużo mówić! Wielu sukcesów Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jeszcze pojechać ;)

      Usuń
  24. super -ekstra :))) to odpowiednie określenie do tak rewelacyjnie przygotowanego stoiska :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Nie mam dużego samochodu, więc żadnej dodatkowej "inscenizacji" nie mogłam ze sobą zabrać :) Ale wystaczyło, jak na pierwszy raz ;)

      Usuń
  25. Aga, Twoje stanowisko było pozytywnie wyróżniające się na tle innych i idealnie pasujące do wystawionych cudeniek. Bardzo się cieszę, że Cię w końcu poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Ważne, że udało mi się pojechać, to już sukces ;)
      Mi też było miło Cię poznać, jesteś przesympatyczną osobą ;)))

      Usuń
  26. Aż żałuję, że mnie tam nie było. Piękne stoisko! I ta taca....
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może się uda następnym razem. Ale na razie się nigdzie nie ruszam, hehe :P

      Usuń
  27. Super było Cię znów spotkać na żywo, szkoda, że nie udało się jakoś więcej pogadać. Może przy następnej spokojniejszej okazji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Olu szkoda... ale i tak miło było Cię zobaczyć :)))

      Usuń
  28. Żałuję, że mnie nie było, ale chociaż na zdjęciach mogę te wszystkie cuda pooglądać :)) bardzo mi się podoba Twoja ekspozycja, wszystko jak zwykle spójne i przemyślane, piękne - gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ Ty tego tam miałaś! Kiedyś Ty to wszystko zrobiła? Pięknie, stoisko świetne, no i uwielbiam Twoje zdjęcia!!! Nie wiem czy czytałaś, pewnie nie, bo to zwariowane dni, ale kupiłam w końcu aparat taki jak mi doradziłaś tylko na razie z kitowym obiektywem, oczywiście stałkę mam w planach jeśli tylko uda mi się to rozgryźć. Dla mnie to czarna magia, nawet trzymać musiałam się nauczyć ;) Agula już to pisałam wielokrotnie jesteś WIELKA! Pomyśl o pomocy, bo wróżę Ci wielki sukces i sama nie wyrobisz ;)!!! Buziole!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature