Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

poniedziałek, 19 marca 2018

WIELKANOCNE PRZYGOTOWANIA

Dzień dobry Kochani,
ostatni atak zimy mam nadzieję mamy za sobą. Bo przecież moje jajka już miały wisieć na drzewach.... Tak, dobrze czytacie - wisieć. Jakiś czas temu, gdy pierwszy raz spotkałam się z tym pomysłem, wydawał mi się niedorzeczny. Dziś myślę zupełnie odmiennie. Podoba mi się taki sposób przystrajania domów oraz ogrodów w czasie wielkanocnym. Więc przeczekałam koleją falę mrozów i śniegu, i teraz z pierwszą odwilżą zamierzam parę jajeczek wywiesić na zewnątrz. Te w środku domu już wiszą.







A Wy? Zaczęliście już coś dekorować?
Postaram się w następnych postach pokazać Wam wianki z tych gałęzi, jakie powiesiłam na ścianie.... Zaglądajcie ;)


OZDOBY WIELKANOCNE:

INNE:
PAPIEROWA TORBA pogodnewnetrza.pl
BUTY ANNIEL kafkaconcept.pl

3 komentarze on "WIELKANOCNE PRZYGOTOWANIA"
  1. Ja jakoś nie mam pomysłu... Tyle fajnych inspiracji i nie wiem, na co się zdecydować ;) fajne te jajka origami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistycznie - pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczka mogą służyć do przystrojenia kilku pomieszczeń, zrobię sobie kilka takich i porozwieszam po domu, zobaczymy gdzie najlepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature