Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 21 marca 2018

NOWA CERAMIKA



Dzień dobry,
i słoneczny.
Jeszcze tylko termometr musi pokazać, że to nareszcie wiosna. Chciałam wczoraj dozbierać gałązek do wianków, ale jest jednak za zimno. Wcześniej zerwałam pierwsze gałęzie ze śliwy i mam je w wazonie z wodą. Nawet białe pączki już się powoli rozwijają. Ten kontrast z rzeczywistością za oknem jest naprawdę magiczny, lubię 'uruchomić' przyrodę przed czasem, bo wtedy czekanie na kwitnące drzewa jest tym bardziej ekscytujące. Wypatrujecie takich znaków wokół, czy nie macie na to zwyczajnie czasu?

Doszło mi parę nowych skorupek na półce w kuchni. Obok moich najstarszych ceramicznych talerzy i ceramiki Sandrine, pojawił się piaskowo-kamienny zestaw z Broste Copenhagen {kolor to Nordic Sand}. Pięknie to wszystko gra ze sobą. Duńska stylistyka zawsze była mi bliska. Podobnie jak styl 'modern rustic'. Nawet w moim dosyć nowoczesnym z zewnątrz domu wciąż dążę do tej jasnej i naturalnej sielskości. Nie jestem typem wyszukiwacza trendów, gdyż uważam, że konsekwencja jest najlepszym doradcą wnętrzarskim. Chociaż czasowe odstępstwa i ogólny rozwój to jak najbardziej naturalne zjawiska. Sama doszłam do takiego momentu, gdzie nie tylko biały jest dozwolony ;) I tak jest dobrze, po mojemu. A w harmonijnym i urządzanym z duszą domu, inni też się dobrze czują. 

A, właśnie - muszę chyba gdzieś poczytać o stylu 'wabi sabi'... Coś mi mówi, że znów ktoś nazywa styl/zjawisko/trend, który mnie dotyczy od dawna... Kolejne 'hygge', które do mnie pasuje. Postaram się zgłębić temat i jeśli chcecie, to napisać na blogu o tym parę słów. Nie chciałabym Was zanudzać... teraz wszystko można wyguglować, więc nie wiem, czy moje spostrzeżenia i interpretacja stylu wnętrzarskiego jest Wam potrzebna. Dajcie proszę znać w komentarzach. Chciałabym, żeby blog był dla Was ciekawy. A może Wy napiszecie w komentarzach o tym stylu?

Pięknego i ciepłego pierwszego dnia wiosny! Szukajcie znaków wokół siebie. Choćby tylko dziś, znajdźcie na to chwilę, a zobaczycie, że wcale nie zabraknie Wam czasu na inne rzeczy. Wręcz przeciwnie - wszystko przyjdzie Wam jakby lżej. Ja dzisiaj ubieram kaloszki i idę na długi spacer, może dowiem się czegoś więcej ;)





 




G E T    T H E   L O O K
CERAMIKA BROSTE COPENHAGEN:

CERAMIKA 'SANDRINE' BLOOMINGVILLE:

POJEMNIK DREWNIANY BLOOMINGVILLE (ja używam na cukier)




15 komentarzy on "NOWA CERAMIKA"
  1. Przepiękne zdjęcia... no przepiękne... i jak ja marzę o takim stole... ceramika wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....dziękuję Ci ogromnie. Bardzo mi miło.
      Uściski

      Usuń
  2. Wspaniałe skorupy, zdjęcia również ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej - moja przygoda z ceramiką, która nie jest taka idealna, identyczna, perfekcyjna a wyjątkowa, niepowtarzalna i dokumentująca ślady ludzkiego wysiłku i zaangażowania, zaczęła się już jakiś czas temu od wyszukiwania na pchlich tragach skandynawskich "śmieci". Zaczęłam powoli kolekcjonować te skarby, tworząc do tego swoją własną historię. Dopiero kilka lat później dowiedział się, o jak mi bliskiej, kulturze wabi sabi i związanej z nią filozofii. Teraz już wiem, ze takich freaków jest więcej :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne akcesoria. Podoba mi się ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te naczynia nadają bardzo fajny klimat wnętrzu. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda całe mieszkanie na zdjęciach. Te naczynia dopełniają atrakcyjny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Twoje zdjęcia oddają jej gładkość a zarazem chęć wzięcia do ręki kubka z gorącą herbatą. :)) Nie znam nowego stylu "wabi sabi, chętnie poznam Twoje zdanie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i naprawdę ciekawe inspiracje. Obecnie własnie takich wyszukuję, ponieważ kupiłam takie oto mieszkanie: Kraków mieszkania rynek pierwotny. Jeszcze nie mam kluczy do niego, ale za jakiś miesiąc czeka mnie odbiór. Obecnie właśnie jestem na etapie urządzania wszystkich pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak przedmówczyni jestem świeżo po zakupie mieszkania pod Krakowem. Uwielbiam zieleń i dlatego wybrałam to miejsce. Ale wracając do tematyki zdjęć, jest po prostu prze piękna. Każdy mieszkania zielonki powinien być udekorowany właśnie takimi bibelotami. One dodają uroku. Jestem na etapie oczekiwania na mieszkanie i nie mogę się już doczekać jak zacznę się urządzać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature