Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

środa, 6 września 2017

COLORFUL SUMMER



Nie wiem czemu tak jest, ale koniec lata zawsze mnie motywuje. Zewsząd słyszę, że to źle, że już chłód i mgły, a ja jakoś, z wiekiem chyba, polubiłam zmiany. Tylko one są pewne w naszym życiu. Więc gdy codziennie rano otwieram teraz oko, to z nadzieją, że zobaczę właśnie tą 'przeklętą' mgłę, że słońce, które wyjrzy, choć rzadziej, zza chmur to łagodnie ogrzeje moją twarz późnym popołudniem, gdy będę odpoczywać po pracy przed domem. Jest też nadzieja, że teraz wreszcie uda mi się doczekać kwiatów na rabatach, bo latem nie mam po prostu do tego głowy. 
Zbliżająca się jesień to również kolory i smaki, choć latem nie narzekam przecież na ich brak, to teraz je bardziej doceniam, bo wiem, że niedługo kolorowe dynie i papryki zamienię na kakao i babkę z cynamonem. Taka kolej rzeczy. I lubię to. Bardzo.








Kolorowych dni późnego lata Kochani.


17 komentarzy on "COLORFUL SUMMER"
  1. Fenomenalne zdjęcia! Uwielbiam Twoje wyczucie smaku, Twoją wrażliwość i Twoją estetykę :) Zawsze czekam na więcej. Inspirujesz - dziękuję :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! Uwielbiam soczyste, intensywne kolory warzyw.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo klimatyczne zdjęcia :) i cudowny efekt kulinarnej pasji na jednym ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory...
    Jesień ma w sobie coś magicznego... :>

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie, jak to jest, że z wiekiem zaczynamy lubić to, co wcześniej nas drażniło, doceniamy inne drobiazgi i łatwiej nam się pogodzić z pewnymi zmianami...

    PS: cudne zdjęcia... jak zwykle... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. serce mi kradniesz tymi ujęciami Kochana (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, chociaż mnie tak na dobrą sprawę jednak takie odcienia bardziej kojarzą się z jesienią. Bądź co bądź na pewno jeżeli sięgniemy po dodatki w takich odcieniach, efekt będzie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! takie z chęcią bym zjadła.
    Jak to wygląda - przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze czarujesz!! Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne ostre kolory, świetne zdjęcia wysokiej jakości i ta czerwień robi bardzo fajny klimat na tych zdjęciach. Podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia, czuć ten klimat nawet przez monitor. Zrobiłaś tym na mnie mega wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to wygląda przepysznie! Aż chce się nie tylko patrzeć ale i jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia :) Żywe i soczyste kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature