Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

wtorek, 1 lipca 2014

HAVE A NICE DAY!

Dzień dobry!
Jak zaczęliście lato? 



Interpretacja zdjęcia dla mnie samej jest niejasna....hmmmm..po prostu koci ogon, żeby nie powiedzieć pupa i papierowa torba ;P Urzekające, hehe

Miłego dnia Kochani!
Przepraszam, że mam opóźnienie z czerwcowym Magazynem, postaram się do jutra go przygotować.

a g a
16 komentarzy on "HAVE A NICE DAY!"
  1. jak nie ,jak TAK :))))))))pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha ha, lato zaczęłam od zmarznięcia , dokładnie to dzisiejszy dzień od tego zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obracanie kota ogonem :D do aparatu :D
    Całkiem zgrabna pupina :). Najbardziej jednak wpadło mi w oko to piękne, falowane futerko :)))
    Miłego dzionka :), wytargaj pupę za uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzmy że zamierzam skończyć to lato lepiej niż zaczęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety mój pierwszy dzień był okropny ;( liczę ,że pozostałe będą lepsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako wielbicielka i miłośniczka kotów od zawsze twierdzę, że w kocim ogonie znajduje się sedno kota. Po żadnej części kociego ciała nie poznasz tego co widać w/na ogonie. Czasem mam wrażenie, że kocie ogony żyją swoim życiem...
    Choć w takiej pozycji ogona jak Twój na fotce, mam wrażenie, że kot mówi: mam cię dokładnie pod ogonem.... co też do końca nie jest prawdą bo koty doskonale kamuflują swoje uczucia (no właśnie moja pięknosia wlazi mi na klawiaturę, żeby dać wyraz swemu oburzeniu nad zachwytami jakimś obcym kocim ogonem.....)

    Tak czy siak uwielbiam kocie ogony :) a lato zaczęłam cuuuuuuuudnie :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. lato bure i ponure.... może będzie lepiej:) musi byc!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot chyba po praniu,bo jakiś taki sfilcowany hihi ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie znaczyć teren! weź schowaj torbę!!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego dnia i miłych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba została oznakowana :))) pupa kocia zawsze piękna jest :)))) pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no widzę właśnie, że kita :D ale aż zwątpiłam-prałaś go? wodą oblałaś? :D że tak śmiesznie wygląda? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotki!
    A u mnie lato zaczęło się od pobytu w szpitalu i to niestety w bardzo smutny sposób :(
    Ale cóż.. głowa do góry i myślimy o przyszłości..
    BUZIAK :*
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature