Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 25 maja 2018

GET THE LOOK | LIVINGROOM



Dzień dobry Kochani! Jak Wasz piątek? Już weekedowo? Ja póki co załatwiam papiery związane z domem i zabieram się za projekt i wycenę tarasu i wejścia do domu. Nie sądziłam, że to co na zewnątrz będzie mi spędzało sen z powiek. Przecież tyle innych, ważnych i strategicznych rzeczy już zrobiliśmy, a jednak...

Chciałam zaproponować Wam cykl postów z małymi zestawieniami przedmiotów, jakie widać na zdjęciach mojego domu. Co Wy na taki pomysł? Dzisiaj pierwszy z nich.

***

Jeśli podoba Wam się styl mojego salonu, to możecie bardzo łatwo podobny osiągnąć u siebie. Wystarczy wybrać odpowiednie dodatki do dekoracji Waszego wnętrza. Utrzymanie ich w podobnej kolorystyce i bazowanie na kontrastowych odcieniach z tej samej palety barw, pozwoli Wam zachować harmonię i nada mieszkaniu skandynawskiego charakteru.

Materiały, jakich powinniście użyć to w większości naturalne tekstylia takie jak wełna, juta czy bawełna, drewno, surowe metale, szkło, wiklina, czy trawa morska. Takie elementy warto, by pochodziły z produkcji zrównoważonej, która zostawia w naszym ekosystemie jak najmniejszy ślad, czyli od producentów dbających o planetę i małych, najlepiej lokalnych rzemieślników. Naturalny produkt może i wymaga więcej troski niż syntetyczne i plastikowe substytuty, jednak jeśli je wybierzemy to moralna i estetyczna wartość dodana jest nieporównywalnie większa. 


Dla przykładu zestawiłam dla Was parę produktów, które tworzą styl mojego salonu, gdyż zdaję sobie sprawę, że takie wyselekcjonowanie dodatków spośród wielu propozycji sklepów internetowych wcale nie jest łatwe {linki do sklepów pod zdjęciem}. Sama często nie umiem zdecydować co kupić, aby nie zbankrutować i widzieć efekt w domu. Łatwo przecież wydać pieniądze, ale nie zawsze daje nam to gwarancję, że uzyskamy choć namiastkę klimatu, o jaki nam chodziło. Radzę Wam zatem, aby szukać dodatków właśnie bazując na konkretnej inspiracji, wtedy szansa na sukces jest znacznie większa { ;) }. Powodzenia!

1. WEŁNIANY DYWAN | 2. SZKLANA RAMKA | 3. PLECIONY KOSZYK | 4. PODUSZKA HANDMADE

Pięknego piątku! I zajrzyjcie jutro, będzie kolejny post :)
10 komentarzy on "GET THE LOOK | LIVINGROOM"
  1. Bardzo mi się podoba takie urządzenie salonu, pomieszczenie ma fajny charakter, takie nowoczesne boho :) Uwielbiam połączenie drewna, metalu i szkła, nie tylko we wnętrzach: budynki, które są tworzone z tych materiałów też zazwyczaj wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ramka :). Nie widziałam takiej wcześniej. Jak już będę po remoncie, zamówię i zawiśnie na mojej ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje. Dzięki temu, że posiadam dwa piękne apartamenty na wynajem w Kołobrzegu, mogę co jakiś czas aranżować i projektować wnętrza od nowa. Wnętrza w branży hotelarskiej są najważniejsze to one przyciągną ponownie gości lub nie. Dlatego dobierając dodatki, kolory i tekstylna kieruje się właśnie takimi inspiracjami. Wakacje z dziećmi w Kołobrzegu w miłym, ciepłym apartamencie, urządzonym w dobrym stylu to sukces do udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne wnętrze i bardzo podoba mi się lampka która jest przymocowana do ściany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Obserwuję Panią, podziwiam, kiedyś nawet pozwoliłam sobie odezwać się w sprawie kafli do łazienki... :)
    Zachwycona jestem kinkietem - czy to Pani dzieło?... Jeśli nie - to czyje?.... Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź - szukam lamp do przyszłej kuchni, ta, którą u Pani zobaczyłam - to jest to!
    Pozdrawiam serdecznie i ślę ukłony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie! to bardzo miłe, co Pani pisze Pani Basiu, odwzajemniam ukłony :)
      Co do kinkietu - tak, to moje dzieło :)

      Usuń
  6. bardzo ładnie zaaranżowany salon, tak jak byc powinno. Bez przepychu i kiczu ma Pani gust.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature